י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הדרמה ברשת הקשר

מקסדות לוחמי הימ"מ: כך נעצרו המחבלים בג'נין • תיעוד

המשטרה מפרסמת הערב תיעוד נוסף מהתפיסה הלילה בג'נין של שניים מששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע - ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ • צפו

מקסדות לוחמי הימ"מ: כך נעצרו המחבלים בג'נין • תיעוד
תפיסת המחבלים בג'נין צילום: דוברות המשטרה

פחות מיממה לאחר המבצע הדרמטי בלב ג'נין, במהלכו נתפסו שני המחבלים האחרונים שנמלטו מכלא גלבוע, מפרסמת הערב (ראשון) המשטרה את התיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ שלכדו את המחבלים. במבצע הלכידה השתתפו לוחמי הימ"מ של משמר הגבול, אנשי היחידה המבצעית של שב"כ וכוחות צה"ל.

כפי שניתן לראות בתיעוד - הלוחמים מבצעים באישון לילה סגירה על הבניין שבו נמצאו המחבלים, במכשירי הקשר של היחידה ניתן לשמוע את ההתנהלות הלוחמים מול מפקד היחידה.

כפי שדווח מוקדם יותר היום, כוחות הביטחון לכדו הלילה (מוצ"ש) בג'נין את איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת, שני המחבלים הנותרים שנמלטו מכלא גלבוע. בכך הגיע לסיומו המצוד שהחל לפני כשבועיים, עם בריחתם של ששת האסירים הפלסטינים, ממנהרה שנחפרה במשך מספר חודשים.

במבצע שנערך באזור העיר ג'נין, בו השתתפו כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ, נלכדו השניים בלי התנגדות מצדם. מאוחר יותר פורסם כי הלוחמים כיתרו את הבית והחלו לבצע לעברו ירי. מאז שהחל המבצע ועד לתפיסת שני המחבלים, חלפו 15 דקות בלבד. המבצע הסתיים בלי נפגעים לכוחותינו.

גם במערכת הביטחון הופתעו מהקלות שבה התבצע המעצר, בלי שהשניים התנגדו או פתחו בירי לעבר הכוחות. שני המחבלים יצאו מפתח הבית שבו שהו כשהם בידיים מורמות והועברו באופן מיידי לחקירת שב"כ.

ימ"מ תפיסת מחבלים ג'נין בריחת האסירים מכלא גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד