י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תקרית חריגה

חיילים תועדו נוסעים בתא המטען: "פוחזים וחסרי אחריות"

תקרית חריגה: מספר חיילים תועדו נוסעים בתא המטען של אוטובוס אגד שיצא מתחנת חוף כרמל. באגד זועמים: התנהגות חמורה ומסוכנת שעלולה הייתה לסכן את בריאותם ובטיחותם של אותם מסתננים ולהסתיים באסון"

חיילים תועדו נוסעים בתא המטען: "פוחזים וחסרי אחריות"
החיילים בתא המטען צילום: כאן חדשות

הערב (ראשון) מפרסם הכתב לענייני תחבורה של 'כאן 11' שרון עידן, תיעוד מקומם שבו נראים חיילי צה"ל נוסעים בתא מטען של אוטובוס אגד, בקו מחיפה לתל אביב. לפי הפרסום נהג האוטובוס כלל לא היה מודע למטען החריג שהוא נושא עמו.

הסיבה לכך שהחיילים בחרו להיכנס לתא המטען של האוטובוס ולהצטרף לנסיעה היא העומסים הכבדים שהיו בתחנת חוף הכרמל. בתחנה הסבירו כי בעקבות מחאת הנכים היה עומס יוצא דופן, גם בגלל שהרכבות לא פעלו מהתחנה.

החיילים בתא המטען. מתוך 'כאן חדשות'.

דובר אגד תקף את החיילים שבחרו ביוזמתם להיכנס לתא המטען והאשים אותם בחוסר אחריות. לדבריו החיילים עלו לאוטובוס שהיה מלא, הנהג ביקש מהם לרדת, אז בחרו החיילים להיכנס לתא המטען של האוטובוס. "אותם חיילים פוחזים וחסרי אחריות ניצלו את המהומה בתחנה והסתננו לתא המטען ללא רשות ובצורה מסוכנת ביותר, והתחבאו שם לאורך הנסיעה לתל אביב", אמרו באגד.

עוד ציינו באגד כי "מדובר בהתנהגות חמורה ומסוכנת שעלולה הייתה לסכן את בריאותם ובטיחותם של אותם מסתננים ולהסתיים באסון". לפי הדיווח ב'כאן 11' באגד פנו לצה"ל לקבלת פרטיהם של החיילים, ובמקביל יבצעו תחקיר לבחינת תפקודו של הנהג. 

שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיבה למקרה ומסרה: "אסור שהתמונות האלה יחזרו על עצמן. אנחנו עושות הכל כדי שמערך ההיסעים של צה"ל יחל לפעול בהקדם האפשרי ויאפשר לצבא לווסת את תנועת החיילות והחיילים בדרכים למניעת עומסים חריגים, ולשם כך נמצאות בקשר רציף עם אגף הלוגיסטיקה של צה"ל. בינתיים, אל תסכנו את עצמכם. זה אולי מרגיש מגניב לנסוע בתא המטען, אבל זה הרבה יותר מסוכן ממגניב".

 

 

אגד משרד התחבורה תא מטען חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד