י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתווה פתיחת הלימודים

בנט בקבינט הקורונה: "אני רוצה שההורים יריבו"

הערב מתפרסמת התבטאות של ראש הממשלה בנט בקבינט קורונה האחרון לפני פתיחת שנת הלימודים. בנט דחה את ההצעה לפתוח לימודים לפי שכבות גיל המתחסנים בכל עיר והעדיף להישאר ברמת הכיתות. "אני רוצה ההורים יריבו אחד עם השני"

בנט בקבינט הקורונה: "אני רוצה שההורים יריבו"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הערב (ראשון) מתפרסמת התבטאות מעניינת של ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת קבינט הקורונה שהתכנס קודם פתיחת שנת הלימודים כדי לדון במתווה. לפי הפרסום של ספי עובדיה בחדשות 13, הדיון נסב סביב מתווה פתיחת שנת הלימודים בערים אדומות, בכיתות בהן שיעור ההתחסנות נמוך מ-70% - בגילאי 12 ומעלה. לבסוף הוחלט כי כיתות אלו לא תיפתחנה.

במהלך דיון הקבינט היו מי שחשבו לאפשר כניסה למוסדות חינוך רק לילדים מחוסנים, אך ההצעה ירדה מהפרק מהר מאוד בגלל עניין משפטי, כך גם ראש הממשלה בנט לא אהב זאת.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד העלתה הצעה להתייחס בכל עיר אדומה לשכבות גיל הילדים, ושכבת גיל שתציג נתוני התחסנות מספקים, תשוב לכיתות. בנט מיהר לפסול את ההצעה על הסף. "לא נכון לקיים את זה באופן שכבתי, אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני. אני רוצה שההורים של אלה שחיסנו את ילדיהם יפעילו לחץ עם ההורים שלא חיסנו", אמר בנט בקבינט.

הכתב ספי עובדיה מסביר כי בנט מעוניין להשאיר את מתווה פתיחת הלימודים ברמה הכיתתית כשהמטרה ברורה: לחץ מצד ההורים לילדים המתחסנים כלפי הורי הילדים הלא מחוסנים, לחץ שלא יגיע במקרה של פתיחה לפי שכבות גיל.

 

 

 

נפתלי בנט קורונה מתווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד