כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אנטישמיות חוצה קהלים

שוטר נעצר בגין השחתת מחנה קיץ יהודי בראש השנה

שוטר בניו יורק נעצר באשמת פריצה פלילית לאחר שנטען כי פרץ למחנה יהודי ב-8 בספטמבר בראש השנה. כך על פי הדיווח בתקשורת המקומית

שוטר נעצר בגין השחתת מחנה קיץ יהודי בראש השנה
ריסוס גרפיטי: אילוסטרציה צילום: unsplash

שוטר נעצר בגין השחתת וגרימת נזק רב למחנה קיץ יהודי בראש השנה האחרון; ב-8 בספטמבר, מת'יו מק'גרת בן ה-37, פרץ למחנה 'יהודה הצעיר' ניפץ כמה חלונות, הרס חלק ניכר מהתכולה וגרם נזק רב. שוטרי משטרת ניו יורק הגיעו למחנה כשהתגלה הנזק.

ב-15 בספטמבר משטרת מדינת ניו יורק, בשיתוף עם משרד השריף במחוז הולנד, עצרה את מת'יו מק'גראת', תושב מידלטאון, באשמת עבירות רבות של פריצה ותקיפה פלילית. אתר Yeshiva world news מדווח, כי לשוטר יש היסטוריה עם המחנה ואמו אף גרה קרוב למקום. השוטר לא היה בתפקיד בזמן ההשחתה, הוא יופיע בפני בית המשפט ב-6 באוקטובר השנה.

רק בחודש שעבר דיווחנו כי שני שוטרים מתוך קבוצת שוטרים אנטישמים ריססו כתובות נאצה על רכב בלוס אנג'לס, שני השוטרים לשעבר, כריסטופר טומסיץ, בן 29, וקודי ולדין בן 28 הואשמו בעבירות של ונדליזם, קשירת קשר לביצוע ונדליזם. בעקבות המקרה, שורה של חקירות נפתחו, והתגלה כי לפחות עשרות שוטרים נוספים לקחו חלק בשיתופי מסרים גזעניים, מפלים, או אנטישמיים. עוד דווחה משטרת לוס אנג'לס, כי מאות מקרים בהם מעורבים השוטרים נבדקים.

אחד מראשי הקהילה צוטט בתקשורת המקומית: "הפחד הוא הדבר הראשון שעולה בראש, עם עצב גדול שיש שנאה שנובעת מאנטישמיות, וידיעה כי בסיפור הזה יש לא רק אנטישמיות אלא שנאה מכל הצורות, כתושב מקומי זה גורם לי לצער גדול".

מחנה קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד