י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הבעלים מתעקש

בני הזוג גורשו מהמסעדה בגלל שעטו מסכות

בעל מסעדה בטקסס התעקש שלקוחותיו לא יעטו מסכות בשטח המסעדה. זוג שהגיעו לסעוד עם בנם החולה שבגינו הם מקפידים על עטיית מסכות גורשו בבושת פנים מבלי לקבל שירות. הבעלים מתגונן וטוען כי זו זכותו המלאה לעשות ככל העולה על רוחו בעסק שהקים

בני הזוג גורשו מהמסעדה בגלל שעטו מסכות
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעלי מסעדה בטקסס, ארה"ב, גירש זוג צעירים שבאו לסעוד עם מסכות פנים. לטענתו הוא מתנגד למסכות, והגן על מדיניותו שלא להכניס אנשים עם מסכה.

בני זוג טענו כי עטו מסכות כדי להגן על בנם הלוקה ב'סיסטיק פיברוזיס' מחלה תורשתית מסכנת חיים הפוגעת במערכות גוף רבות וגורמת נזק חמור לתפקוד הריאות והלב, הפגיעה העיקרית היא במערכת הנשימה.

הסיפור התרחש כאשר נטלי ווסטר ובעלה ג'וס, הלכו עם כמה חברים ב-11 בספטמבר למסעדה ובר בפרובינציית רולט בצפון דאלאס שבטקסס, אך עובדי המסעדה אילצו אותם לעזוב ללא קבלת שירות בטענה כי אינם יכולים להיכנס עם מסכות למסעדה.

ווסטר סיפרה לתקשורת שהיא ניסתה להסביר לאנשי המסעדה כי בנה אוסטין, שנולד רק לפני ארבעה חודשים, סובל מסיסטיק פיברוזיס, אך אחת המלצריות אמרה להם שאם יש להם בעיה עם המדיניות הם יכולים לעזוב - מה שהם עשו בלית ברירה.

היא ובעלה התיישבו ליד השולחן, הזמינו שתייה ואוכל, אך כעבור כמה דקות מתיישבת לצידה מלצרית ואומרת לה "המנהל שלנו אמר לי לבוא לכאן כי אני נחמדה יותר ממה שהוא - אבל זה פוליטי, ואני צריכה שתסירו את המסכות שלכם".

האמא סיפרה שכאשר אוסטין נולד גילו שיש לו סיסטיק פיברוזיס - הפרעה גנטית שגורמת לפגיעה קשה בריאות, במערכת העיכול ואיברים אחרים. הבעלים טום הגן על מדיניותו ללא מסכות ואמר לרשת CBS כי המסעדה שלו היא עסק פרטי ויש לו את כל הזכות לסרב להעניק שירות ללקוח. "השקעתי את כספי על העסק, הדם, הזיעה והדמעות שלי בעסק, ואני לא רוצה שמסיכות יהיו כאן", הוא הוסיף ואמר: "אני מרגיש שהתגובות על מסכות מגוחכת בארצות הברית".

מסעדה מסכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד