ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

חכם שלום הביע את כאבו מהנעשה ברחבה הדרומית

במהלך הביקור שערך הראש"ל הגר"י יוסף במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן אמר הרב הראשי: "אין לערוך כל שינוי ולפגוע בקדושת הכותל המערבי שהוא קדוש לכל אורכו גם ברחבה הדרומית"

חכם שלום הביע את כאבו מהנעשה ברחבה הדרומית
‏הראש"ל בביקור חג אצל חכם שלום כהן צילום: יעקב כהן

כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים' במוצאי חג ראשון של סוכות עלה הראש"ל הגר"י יוסף לביקור אצל ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן כמידי שנה לביקור חג ושוחחו בדברי תורה מעניינא דיומא.

במהלך השיחה התייחס הראשון לציון גם למתווה הכותל המתגבש וציין שהרבנות הראשית הביעה את עמדתה כי אין לערוך כל שינוי ולפגוע בקדושת הכותל המערבי שהוא קדוש לכל אורכו גם ברחבה הדרומית.

נשיא המועצת חכם שלום כהן ציין כי יש לעשות הכול בשביל לשמור על קדושת המקום והביע את כאבו מהנעשה במקום בימים האחרונים.

כזכור, בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' - היומנים החרדים "יתד נאמן" ו"המבשר" יצאו במתקפה חריפה על הממשלה הנוכחית בראשות נפתלי בנט, זאת לאחר שדיווחנו על חציית הקו החמורה שנרשמה בשבוע שעבר, ברחבת הכותל המערבי, שם התקיים אירוע שירה וזמרה, בערבוביה, בהתרסה נגד ההלכה, בגיבוי חסר תקדים של ההסתדרות הציונית העולמית.

האירוע המחפיר שלראשונה קיבל גיבוי של גוף ממשלתי, התקיים ברחבה הדרומית בכותל המערבי, על ידי הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות, שמקבלות רוח גבית והכרה מלאה מהממשלה הנוכחית.

רפורמים כותל המערבי חכם שלום כהן הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד