ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מפחדים מנתניהו והליכוד"

מתקפה חריפה של מנסור עבאס על חבריו לממשלה: "פרשת דרכים"

במהלך סופ"ש פורסמו ציטוטים של יו"ר רע"מ עבאס בהם הוא תוקף באופן חריף את חבריו לממשלה ברקע תקציב המדינה הקרב |  "לא לחינם חשבתי שעדיף לרע"ם ללכת עם ממשלת ימין", צוטט עבאס | עבאס חושש שהצלע הימנית בממשלה תחזור בה מההסכמות עמו על התקציב

מתקפה חריפה של מנסור עבאס על חבריו לממשלה: "פרשת דרכים"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"הממשלה הזו נמצא כרגע בפרשת דרכים", כך צוטט במהלך סוף השבוע יו"ר רע"מ מנסור עבאס, במה שנראה כעוד איום פוטנציאלי על שלמות הקואליציה.

הפרשנית רינה מצליח ב'חדשות 12' צטטה את מנסור עבאס שאומר כי "הממשלה הזאת נמצאת בפרשת דרכים". עבאס מאשים את הצלע הימנית בקואליציה באי-עמידה בהתחייבויות: "החשש מביקורת הימין מונע מהממשלה לעמוד בהתחייבות שלה".

לפי הדיווח של מצליח, מנסור עבאס טוען כלפי בנט ושותפיו מימין: "הם שכחו שנתניהו היה מסתובב ומספר כמה כסף העביר למגזר הערבי". עוד מאשים עבאס כי "צילו של נתניהו מרחף על הממשלה הזאת. אי אפשר להישאר תמיד מפוחד מה יגידו בליכוד".

אמירה נוספת ומעניינת של עבאס שצוטט ע"י רינה מצליח:  "לא לחינם חשבתי שעדיף לרע"ם ללכת עם ממשלת ימין".

הביקורת של יו"ר רע"ם על חבריו לממשלה אינה מקרית, והיא מגיעה כשברקע מתקיימים שיחות בנוגע לתקציב המדינה, וחברי הימין בקואליציה מקבלים רגליים קרות מההתחייבויות לרע"מ מחשש לביקורת קשה מימין ומנתניהו.

בליכוד הגיבו על הפרסום: "האיום המזויף של מנסור עבאס נועד להציג מצג שווא כאילו בנט ולפיד עומדים מול דרישותיו בשעה שהם כבר נכנעו להן במכירת החיסול לרע"מ כשהקימו את ממשלת השמאל.

עבאס יודע היטב שמעולם לא קיבל הצעה להצטרף לממשלת ימין והאלטרנטיבה היחידה שעמדה בפניו זו ממשלת השמאל שנכנעה לכל דרישותיו".

מנסור עבאס נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד