י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא מסתדרים

לא מקצועי: העימותים בין בנט למשרד הבריאות

בעקבות הציטוט של בכיר בממשלה נגד ראש שירותי בריאות הציבור, אנשי משרד הבריאות האשימו: "אנשי בנט מדליפים נגד הדרג המקצועי" | ראש הממשלה תקף את עמדתם המקצועית: "זה רק יוביל לנזקים כלכליים"

לא מקצועי: העימותים בין בנט למשרד הבריאות
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בימים האחרונים שוררת מתיחות בין ראש הממשלה לאנשי משרד הבריאות, זאת בעקבות המחלוקת לגבי המדיניות המתבקשת לטיפול בהתפרצות נגיף הקורונה.

על פי כמה דיווחים, ראש הממשלה מסרב לכנס את קבינט הקורונה בשבועות האחרונים כדי לא להחליט על הגבלות חדשות - שדרושים מומחי ובכירי משרד הבריאות. גורם בכיר בממשלה אף צוטט תוקף את ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס.

בתגובה לציטוט, אנשי משרד הבריאות טענו כי "הגורם הבכיר" הם לא אחרים מאשר סביבתו הקרובה של ראש הממשלה נפתלי בנט: "אנשי בנט מדליפים נגד הדרג המקצועי".

כעת מדווח ב'N12' שראש הממשלה תקף את עמדת משרד הבריאות: "אין קשר בין הגבלת הופעה או משחק כדורסל לתחלואה אצל לא מחוסנים, זה רק יוביל לנזקים כלכליים".

בתוך כך, משרד הבריאות פרסם הערב (מוצאי שבת) את נתוני התחלואה העדכניים: 4,932 אנשים אומתו לנגיף הקורונה, סה"כ מדובר על 4.30 אחוזים שיצאו חיוביים מתוך כ-115,878 נבדקים לגילוי הנגיף.

מספר החולים שמצבם מוגדר קשה ירד מ-703 ביום שישי ל-694 נכון לעכשיו (מוצאי שבת), מתוכם 295 שמוגדרים במצב קריטי. מספר המונשמים אשר מחוברים למכשיר האקמו עלה מ-203 בשישי, ל-221.

שרון אלרעי פרייס נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד