י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בקרוב אצלנו?

המדינה שהשתמשה בחיסון הרוסי מראה תוצאות טובות

שגריר ישראל באיטליה מספר על מדינה קטנה בה הוא ג"כ מכהן כשגריר שאזרחיה חוסנו בחיסון הרוסי והתוצאות - טובות | סן מרינו שוכנת בתוך גבולות איטליה, עם כ-35,000 תושבים על גודל של 61 קילומטרים בלבד

המדינה שהשתמשה בחיסון הרוסי מראה תוצאות טובות
שגריר ישראל באיטליה דרור אידר צילום: מתוך הפייסבוק

סן מרינו חיסנה את תושבי המדינה, מהקטנות בעולם בחיסון הרוסי, סן מרינו שוכנת בתוך גבולות איטליה, עם כ-35,000 תושבים על גודל של 61 קילומטרים בלבד.

שגריר ישראל באיטליה, דרור אידר, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כי מדינת סן מרינו חיסנה את תושבי המדינה בחיסון ספוטניק 5 הרוסי, אידר שמכהן גם כשגריר בסן מרינו, נפגש באיטליה לארוחת צהריים עם כמעט כל בכירי הממשלה כולל ראשי המדינה ששהו באיטליה בשל אירוע מקומי, "דיברנו על הביקור המתוכנן שלי ברפובליקה שלהם. שוחחנו כמובן על מצב המגיפה אצלם ואצלנו" סיפר השגריר.

השגריר ציין כי סן מרינו היא מקרה מדעי מעניין. "כמעט כולם שם התחסנו בחיסון הרוסי, ספוטניק. אוניברסיטת בולוניה אוספת מידע על יעילות החיסון וגם בית החולים ספלנצאני ברומא. לפי המידע ששמעתי, החיסון עובד היטב. נבדוק את הדו"חות", עוד כתב, "שר הבריאות הסן מרינזי אף אמר לי שהם מחפשים אחים/אחיות שיבואו לעבוד אצלם, אפילו לשלוש שנים".

ביום הכיפורים היו בתי הכנסת ברומא מלאים במתפללים ומתפללות. בבית הכנסת הגדול היו לעת נעילה כמעט 2000 איש (כולל אלה ששהו מחוץ לבית הכנסת ברחבה). אווירה של תקווה. רבים מעובדי ועובדות השגרירות פקדו את בתי הכנסת השונים. למחרת התחילו בבניית הסוכה בבית השגריר. "כשחשבנו לעבור לדירה הנוכחית, שבתה את לבי העובדה שיש בה מרפסת ללא גג מעליה. מרפסת סוכה. שמחה גדולה".

השגריר סיפר כי הוא קנה ארבעת מינים בבית חב"ד, אצל הרב מנחם לזאר. "קישטנו את הסוכה אצלי בבית בשרשראות נייר צבעוניות ותלינו כמה רימונים קרוב לסכך, כפי שאבי, שמואל ז"ל, היה עושה. פארה וג'יימס, הצוות בבית השגריר ראו כי טוב, והוסיפו אגסים, תפוחים ובננות. יפה. הרגשה מיוחדת שיש לי סוכה ברומא, כדי להרגיש מעט את החג הכה ארצישראלי הזה".

דרור אידר איטליה קורונה ספוטניק 5

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד