כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"קיבלנו את ברכתו"

בסוכה של הרב דרוקמן: מפלגת 'הציונות הדתית'

בצל הפריימריז והמפקד שבפתח, נציגי מפלגת 'הציונות הדתית' הגיעו אמש לרב חיים דרוקמן, זקן רבני המגזר הדתי-לאומי, ל'הקבלת פני רבו' וקיבלו את ברכתו לקראת מושב החורף בכנסת | סמוטריץ': "מקווים שברכתו של הרב תיתן לנו את הכוחות הדרושים"

בסוכה של הרב דרוקמן: מפלגת 'הציונות הדתית'
בצלאל סמוטריץ עם הרב חיים דרוקמן בסוכה צילום: מתוך הפייסבוק של סמוטריץ'

כמה ימים לפני פתיחת מושב החורף במשכן הכנסת, מפלגת 'הציונות הדתית' הגיעה אתמול (מוצ"ש) לסוכתו של זקן רבני המגזר הדתי-לאומי הרב חיים דרוקמן.

חברי הכנסת הגיעו לסוכה של הרב דרוקמן, שנמצאת בישוב מרכז שפירא אשר בדרום הארץ, כדי לקיים את מצוות 'הקבלת פני רבו'. "הרב והח"כים שוחחו בענייני החג לצד דברי תורה ושירי החג", נמסר מטעם המפלגה.

הרב דרוקמן, שמלווה את 'הציונות הדתית' כמנהיגה הרוחני ואף צורף למרכז המפלגה, בירך את הנציגים לקראת פתיחת מושב החורף הקרוב וחיזק אותם בפעילותם הציבורית לשמירה על צביונה היהודי של המדינה, המאבק לחיזוק ההתיישבות בכל חבלי הארץ והמשך החיבור והאחדות בציונות הדתית.

בצלאל סמוטריץ עם הרב חיים דרוקמן\\קרדיט: יאיר כלפה

"זכינו לדיבוק חברים של שמחת חג, תורה וברכה, בהקבלת פני רבינו בסוכתו המאחדת והמרוממת של מורנו ורבנו, הרב דרוקמן שליט"א", מסר יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ'. "קיבלנו את ברכתו לקראת מושב החורף הקרב ובא, מושב שיזמן למדינת ישראל ולנו אתגרים רבים".

"אנחנו מקווים ומתפללים שברכתו של הרב תלווה אותנו ותתן לנו את הכוחות הדרושים להיאבק למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל", כך יו"ר 'הציונות הדתית'.

בסוף השבוע האחרון התקיים מעמד מרכזי נוסף של 'הקבלת פני רבו' במגזר הסרוג, בו נכחו עשרות רבנים ודיינים סרוגים - והוא הפך למעין כינוס של רבני המגזר.

בצלאל סמוטריץ הרב חיים דרוקמן הציונות הדתית סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד