י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תגובות ראשונות לנאום

בימין תוקפים את בנט: "איבד קשר למציאות"

בתוך כל ההתקפות עליו ועל ממשלתו, חברי כנסת מהימין תקפו את נאומו של ראש הממשלה בנט ועקצו: "מישהו חייב לעדכן אותו שלרוב הנוכחים באולם שם, אין זכות הצבעה בישראל"

בימין תוקפים את בנט: "איבד קשר למציאות"
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

תוך כדי ואחרי נאומו בעצרת הכללית של האו"ם, בימין תקפו את ראש הממשלה נפתלי בנט על הנושאים שבחר לעסוק בהם, כשהם מדגישים את הניסיון שלו, לטענתו, להצדיק את הקמת הממשלה.

"לכל התמהים בצדק, נאום בנט לא נועד לאו"ם. הוא גם לא נועד לאוזניים ישראליות. הוא נועד לעזור לבנט בתהליך הפסיכולוגי שהוא מעביר את עצמו לפיתוח הזדהות עצמית עמוקה עם המרת הדת שלו בהקמת הממשלה הזו ובהפניית העורף לכל מה שהוא האמין בו עד אתמול", צייץ יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ'.

גם חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן מ'הליכוד' תקפה: ‏"וזה עוד מילא - המנהיג הכושל בעולם המערבי מטיף לשאר האומות איך לנצח את הקורונה. הבן אדם איבד קשר עם המציאות".

"מישהו מוכן להסביר לי את מי באו"ם מעניינים דפי המסרים העבשים של בנט על "ממשלת אחדות"? הבנתי שהוא מחפש בייס חדש אחרי שהוא עקץ את הבייס הקודם שלו, אבל מישהו חייב לעדכן אותו שלרוב הנוכחים באולם שם, אין זכות הצבעה בישראל", עקץ חה"כ שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית'.

ב'ליכוד' תקפו באופן אישית את ראש הממשלה ומסרו: "בנט נתן נאום ריק מול אולם ריק ובזבז מילים ריקות במקום לנצל במה בינלאומית חשובה. הוא מדבר על הצלחה במאבק בקורונה בזמן שלקח את ישראל מהמקום הראשון שאליו הביא אותנו ראש הממשלה נתניהו לאחד המקומות האחרונים במלחמה בקורונה".

"בנט הדגים היום איך רואה העולם פוליטיקאי ישראלי חסר ניסיון שבידיו רק 6 מנדטים - כמו עץ שנופל ביער שאף אחד לא ראה, אף אחד לא שמע ולאף אחד לא אכפת ממנו. כמובן שהתקשורת הישראלית לא תחדל לשבח את הנאום חסר המשמעות הזה", ציינו.

נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד