כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תוכנית חדשה

הפרויקט החדש של סיון: "נשים מכל העולם לומדות יחד כל שבוע"

ביום ראשון הקרוב תיפתח תוכנית חדשה של סיון רהב-מאיר: "מתחדשות" – קהילת נשים לומדות, מדי שבוע

הפרויקט החדש של סיון: "נשים מכל העולם לומדות יחד כל שבוע"
מפגש לימודים צילום: פיקסביי

"קצת לפני אלול", מסבירה אשת התקשורת סיון רהב-מאיר, "הרגשתי שעם כל החדשות ועדכוני הקורונה ופתיחת שנת הלימודים – אני לא מספיקה להתכונן כמו שצריך לחגים". היא פתחה סדנה קצרה ב"זום", ואירחה בה למפגשים ממוקדים את הרבנית ימימה מזרחי, הרב מיכי יוספי, מנחת ההורים זיוה מאיר ודמויות נוספות, שנתנו כולם כלים מעשיים וממוקדים לחגים.

נשים רבות מהארץ ומהעולם הצטרפו, והתחושה הייתה שאין שום סיבה להפסיק. "מכמות התגובות והפניות הבנו שנוצר פה מועדון מיוחד. נשים מכל המגזרים והגילאים, מהארץ ומהעולם, שרוצות ללמוד ולהתקדם ביחד. לאור הביקוש, החלטנו לפתוח מייד אחרי החגים מועדון שבועי קבוע".

קהילת הנשים החדשה תיתן כלים מעצימים ותוכן לימודי, סביב פרשת השבוע והחגים, ובמהלך המפגשים יתקיימו מפגשים רבים עם אורחים ואורחות מעוררות השראה. בחודש הראשון יתארחו רחלי פרנקל, רבקה רביץ (ראש הסגל בבית הנשיא ואימא ל-12) וד"ר הודיה אוליאל (הרופאה הראשונה בארץ עם שיתוק מוחין).

המפגשים יתקיימו בימי ראשון בשעה 21:00 "כדי לאפשר גם לנשים מחו"ל להצטרף לשידור החי, כשאצלן יום ראשון הוא שבתון", מסבירה סיון. יום אחרי השידור החי יקבלו המנויות הקלטה של השיעור וגם סיכום כתוב לקריאה או הדפסה.

לפרטים והרשמה לתוכנית 'מתחדשות' לחצי כאן>>

סיוון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד