כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מצא את הסיבה לחופשות היקרות

הזיה! • שר התיירות: לפרק את הרבנות, גורמת נזק

בראיון פרסומי שהעניק שר התיירות, הוא מצא סוף סוף את האשמים בהתייקרות החופשות בארץ והן הכשרויות שמקפידות על ירקות שטופים ועלות האירוח של משגיחי הכשרות במלון • השר יואל רזבוזוב קורא לפרק את הרבנות, אותה הוא מכנה "חונטה" • כל הפרטים

הזיה! • שר התיירות: לפרק את הרבנות, גורמת נזק
יואל רזבוזוב צילום: מתוך פייסבוק

שר התיירות יואל רזבוזוב התראיין אתמול (רביעי) לראיון פרסומי ב'חדשות 13' כחלק מליטופי התקשורת את 'ממשלת השינוי' ו"חשף" כביכול את הסיבה שבגינה האירוח במלונות בישראל יקר עשרת מונים בהשוואה למלונות בחו"ל. לטענתו מה שיביא להוזלה הוא הורדת סטנדרט הכשרות והפסקת הנוהל שהמשגיח מקבל חדר עם משפחתו במלון לשבת.

"הגיע הזמן לפרק את החונטה של הרבנות", הכריז שר התיירות רזבוזוב, חבר מפלגת 'יש עתיד', שלדבריו, "הרפורמה של השר לשירותי דת תביא לכשרות טובה יותר, לתחרות ולשיפור מערך הכשרות כולו. פתרון בעיות הכשרות הקיימות לענף המלונות היא צעד משמעותי במלחמה שלי להורדת מחירי החופשה בישראל. הסרת רגולציה תחזיר ותשקם את המשק ואת הכלכלה בישראל".

השר רזבוזוב טען כי העדפת פירות ואוכל מסוימים, מייקרים את החופשות ומשגיחי כשרות שמגיעים עם כל משפחתם לחדרים הכי יקרים מביאים להתייקרות. "צריך לפרק את הרבנות שרק גורמת נזק, ליוקר המחייה וגם הכשרות פחות טובה".

יואל רזבוזוב שר התיירות התייקרות מלונות כשרים מונופול הכשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד