ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מותגים ברמה

קידישיק, חן פאשן ועוד: אלו החנויות שיהיו ב'השדרה' בבית שמש

עשרות חנויות ומותגים כבר הבטיחו את מקומם ב'השדרה', ענק הקניות הראשון והחדשני בלב רמת בית שמש. אם יש לכם עסק המתאים למגזר החרדי ואתם חולמים להתרחב, אל תתעוררו מאוחר מדי. הנה כמה סיבות מדוע החנויות האחרונות ב'השדרה' נתפסות ולמה כדאי לכם להיות שם ועכשיו

קידישיק, חן פאשן ועוד: אלו החנויות שיהיו ב'השדרה' בבית שמש
קניון. אילוסטרציה צילום: Yossi Aloni/Flash90

'קידישיק', 'מלאנג'', 'One of a kind', 'חן פאשן', 'אורד קוטור', 'תכשיק', 'דיאמונדס', 'מאפה נאמן', 'משולשים – חלבי משפחתי', 'שובע', 'Pyup', 'יין ואלכוהול', 'משכן התכלת', 'ספרי גאולה'. כל אלה לצד רשת צרכנות מהגדולות במגזר, מרכז רפואי רחב ידיים, בנקים ידועים ועוד.

זוהי רשימה חלקית מאד אך מייצגת מאד של המותגים המובילים והאהודים ביותר בציבור החרדי, שרכשו או שכרו מתחמים במקום החדש שכולם מדברים עליו: מרכז הקניות היוקרתי של המגזר, 'השדרה' בבית שמש. ממש בימים אלה הם עמלים על אכלוס ועיצוב החנויות, לקראת פתיחת המרכז בקרוב מאד.

ואתם? אין ספק שכבעלי עסק, אתם מיטיבים להבין את פוטנציאל הרווח של מרכז ענק ומתקדם, מעוצב ונוח, שמנגיש לראשונה למשפחה החרדית המקומית את כלל המוצרים, השירותים והבילויים המותאמים לה באתר אחד. זאת בעיר עם קרוב ל-150,000 תושבים וצפי ל-300,000-360,000 נפש תוך שנים ספורות.

מדובר במרכז המסחרי המקורה הגדול ביותר בישראל למגזר החרדי, וזאת בלב העיר הצומחת ביותר בארץ. 'שדרה' שכולה יתרונות כלכליים, המוני לקוחות והצלחה עסקית מובטחת. בטוחים שאתם רוצים לפספס את זה?

המקומות נתפסים. אל תעמדו במקום 

לפני שהחנויות האחרונות נתפסות, לפני שמחירי השכירות והרכישה עולים, לפניכם עוד כמה סיבות להשקיע עכשיו בחנות משלכם ב'השדרה' וליהנות ראשונים מצפי מכירות עצום וממאות אלפי קונים שמחכים לכם.

להיות ב'השדרה' מיום פתיחתה, זה לבחור במדויק את המתחם שרציתם וליהנות מחנות במידות ובמיקום המועדפים עליכם, במרכז שכולו לוקיישן מנצח: לב בית שמש, בין רמות א', ג', ד', ה' והמע"ר, על נתיב התנועה הראשי של רמת בית שמש ועם מסוף תחבורה ציבורית צמוד.

מהרגע הראשון תוכלו לתת ללקוחותיכם, ולעצמכם, חוויה אקסקלוסיבית ומסוגננת המתפרסת על 21,000 מ"ר ב-4 קומות מסחר, פנאי ומסעדות, לצד מאות מקומות חניה מקורים. מעבר להיקפי הלקוחות, תקבלו כאן ללא מאמץ מיתוג מבוקש ומשתלם כחנות שמזהה איכות.

הניסיון מראה כי מסה גדולה במיוחד של מבקרים מגיעה למרכזי קניות חדשים סביב אירועי ההשקה. הפנינג פתיחה מרהיב לכל המשפחה מתוכנן ב'השדרה', יחד עם פרסום מסיבי, שת"פים בין חנויות ומבצעים אטרקטיביים שישימו אתכם על המפה.

עשרות הסוחרים והמותגים, המתחרים והקולגות הכי בולטים שלכם, כבר ביקרו, התפעלו, איתרו חנות וסימנו את 'השדרה' כנקודת הזינוק הבאה שלהם.

ומה איתכם? למידע נוסף ולבחירת החנות המתאימה ביותר עבורכם השאירו פרטים>>

בית שמש מרכז קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד