י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חשדן כלפי בני אדם"

השר המקורב לגנץ: "הוא מאוד מצולק"

שר התרבות והספורט חילי טרופר מספר בראיון שפורסם בסופ"ש על הרגעים הקשים של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, כשרבים מחברי המפלגה עזבו אותו והוא הפך להיות לא פופולרי לאחר כניסתו לממשלה של נתניהו

השר המקורב לגנץ: "הוא מאוד מצולק"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

השר חילי טרופר, האיש הכי קרוב ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בפוליטיקה, מספר על הרגעים הקשים שחווה האחרון לאחר כניסתו לממשלה הקודמת עם נתניהו ונטישת חבריו בפיזור הכנסת ה-23 ב"ליל החניונים".

"הוא מאוד מצולק", מספר שר התרבות והספורט חילי טרופר ל'N12'. "הכאב הכי גדול זה כשאנשים שאתה הולך איתם דרך וסומך עליהם מפנים לך את הגב כשהספינה מיטלטלת. הרגעים הקשים ביותר היו כשהאנשים הכי קרובים נטשו".

"הוא הרגיש שהיועצים, השרים וחברי הכנסת, שעברו איתו הכול - תוקעים לו סכינים בגב בימים שהוא ממש מדמם ציבורית. הוא תמיד אמר לי בחדר - 'כשזה בא מבחוץ, זה לא מרגש אותי. כשזה בא מבפנים – זו צלקת'".

החברים שמרדו בו לקראת הבחירות האחרונות כללו את שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן, שר החוץ גבי אשכנזי, השרה לשוויון חברתי מירב כהן, שר המדע לשעבר יזהר שי, עינב קאבלה וחברת הכנסת הילה שי-וזאן.

טרופר תקף את הפורשים: "בחוויה של גנץ ושלי, האנשים מתוך כחול לבן שפרשו כשיצאנו לבחירות לא היו מופת לחברות. בכל כמה ימים היה לנו אירוע כזה. זה לא קל לאדם כמו גנץ, שהיה רמטכ"ל, שזו דמות מאוד אהובה, וגם בפוליטיקה היה בסך הכול דמות מוערכת - שכל יום חובטים בו עוד פעם ועוד פעם".

"הוא גם יגיד - באותם חודשיים-שלושה של סכינים מבפנים למדתי הכי הרבה על הפוליטיקה. זה שיעור עמוק. היום הוא פחות מאמין באנשים ויותר חשדן כלפי בני אדם".

חילי טרופר בני גנץ מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד