י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרקס חוזר לכנסת

הח"כ החרדי שמאלץ את בנט להתייצב במליאה

לאחר שחבר הכנסת אורי מקלב השיג כנדרש בחוק 40 חתימות של חברי אופוזיציה, יאלץ מחר ראש הממשלה בנט להתייצב במליאה, לשמוע ביקורת ולהגיב בנאום משלו למתקפות האופוזיציה

הח"כ החרדי שמאלץ את בנט להתייצב במליאה
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מחר (שני) יתייצב ראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת ויאלץ להקשיב לנאומי הח"כים וכן יעלה לדוכן כדי להשיב ולהציג את הישגיו בנאום שיישא. מי שגרר את בנט למליאה הוא ח"כ אורי מקלב שהשיג ארבעים חתימות של חברי הכנסת מהאופוזיציה כנדרש בחוק.

ב'וואלה' דווח כי ראש הממשלה בנט כבר נערך לנאומו במליאה, ולשכתו ביקשה ממנהלי סיעות בקואליציה להעביר אליה את הישגי הממשלה מאז הקמתה, "בדגש על דברים שהיו תקועים בממשלה הקודמת".

יוזם הדיון ח"כ אורי מקלב אומר הערב לקראת הדיון הסוער מחר: "לצערנו עד כה הממשלה הזו מתעלמת מהציבור והתקשורת מכסה על ראש הממשלה שאינו מספק את התשובות לציבור. דרשנו דיון ציבורי בהשתתפות ראש הממשלה ורתמנו ארבעים חברי כנסת לכך".

חבר הכנסת מבטיח: "אנחנו נדרוש מחר יחד עם כל חברי הכנסת התייחסות ברורה לכל השאלות שלנו, למחדלי משבר הקורונה, למאות אלפי המאומתים ומאות הנפטרים, לתקציב הפוגעני והעלאת המיסים על האזרחים. נדרוש מראש הממשלה שיישר מבט לציבור וייתן תשובות על פגיעה בצביונה של המדינה והחקיקה האנטי דתית שעומדת לפתחנו".

אורי מקלב נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד