י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ברקע הסקרים הלא מחמיאים

ניסיון לשמר את הבייס הימני: גם אלקין מצטרף

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין הודיע כי הוא ומשרדו מקדמים במרץ את החלטת הממשלה להכפיל את האוכלוסיה הגולן | זה מה שיעזור להחזיר את הבייס ולרומם את מפלגתו, בסקרים?

ניסיון לשמר את הבייס הימני: גם אלקין מצטרף
אילוסטרציה צילום: pexels

בעוד הבנייה בהתנחלויות מעוררת מחלוקת בתוך הממשלה וגם כלפי ממשל ביידן, בצד הימני בממשלה מנסים למצוא פתרונות כיצד להשיב את הבייס הימני המאוכזב בחזרה אליהם.

רק בשבוע שעבר הכריזה שרת הפנים איילת שקד כי תקים עשרה ישובים בנגב, כדי להילחם בהשתלטות הבדואית. הערב, (ראשון) מודיע שר הבינוי והשיכון זאב אלקין ממפלגת 'תקווה חדשה' כי במשרדו עמלים על החלטת ממשלה שתכפיל את מנין התושבים ברמת הגולן.

על פי החלטת הממשלה, תוכפל אוכלוסיית המועצה האזורית רמת הגולן והעיר קצרין, כך שעד לשנת 2026 ישווקו באזור כ-7,000 יח"ד נוספות, יעד שאותו מקווים להשיג במשרד הבינוי והשיכון.

לפי התכנית, כ-4,000 יחידות דיור ישווקו בשנים הקרובות ביישובים הכפריים במועצה האזורית גולן, ואוכלוסיית רמת הגולן ביישובים הכפריים תוכפל ל-8,400 בתי אב זאת במטרה לחזק ולפתח את היישובים הקיימים באזור.

בנוסף, אלקין הבטיח כי ישווקו כמאה יחידות דיור ב'רמת טראמפ' שבגולן, יישוב שנקרא על שמו של נשיא ארצות לשעבר דונלד טראמפ בשל הכרתו ברמת הגולן כשטחה של מדינת ישראל. בישוב מתגוררים כעת קומץ קטן של משפחות.

לפני שבועות בודדים דווח על כוונתו של בנט לקדם התיישבות בגולן, בניסיון להשיב את הבייס הימני, שהולך ומתרחק ממנו ככל שחולף הזמן מהקמת הממשלה ומעשיה מרתיחים ומקוממים, כמו הפגישות עם אבו מאזן והכספים הרבים שניתנים למפלגת רע"מ.

זאב אלקין משרד השיכון והבינוי רמת הגולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד