ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"פנינו לשלום"

לפיד הפתיע: "מדינת ישראל חייבת לנתניהו תודה גדולה"

בכנס מיוחד של שדולת 'הסכמי אברהם' הפתיע שר החוץ לפיד והחמיא לנתניהו על ההסכמים עם מדינות ערב המתונות. "יש לך חלק גדול בהסכמים האלה, ומדינת ישראל חבה לך תודה גדולה"

לפיד הפתיע: "מדינת ישראל חייבת לנתניהו תודה גדולה"
נתניהו ולפיד במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

במהלך כנס מיוחד של שדולת 'הסכמי אברהם', שר החוץ ויושב ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד הפתיע כשהודה לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו על הפעילות שלו למען ההסכמים עם איחוד האמירויות, בחרין ומרוקו. לפיד הודה לו בטקס הפומבי.

לפיד פנה בטקס לראש האופוזיציה, "אדוני יו"ר האופוזיציה נתניהו, בטקס באמירויות הודיתי לנשיא טראמפ והודיתי גם לך על חלקך בהסכמי אברהם", לדבריו, "יש לך חלק גדול בהסכמים האלה, ומדינת ישראל חבה לך תודה גדולה".

עוד הוסיף יאיר לפיד בטקס בכנסת בקריאה לשלום עם הפלסטינים, "אני מנצל את ההזדמנות הזו כדי לקרוא מפה גם לפלשתינים, גם לאזרחי כל אומה ערבית - פנינו לשלום. עם ישראל לא שב למולדתו העתיקה כדי להילחם, אלא כדי לבנות פה חיים של שגשוג ושכנות טובה".

"השלום הוא לא פשרה, הוא ההחלטה הנחרצת ביותר שאנחנו יכולים לקבל. השלום הוא לא חולשה, הוא מגלם בתוכו את כל עוצמתה של הרוח האנושית. מלחמה היא כניעה לכל מה שרע בנו, השלום הוא נצחונו של כל מה שטוב בנו", אמר.

נורמליזציה יאיר לפיד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד