כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"טפי עליהם"

במשכן הכנסת: ח"כית הגיבה בבוז לצעירים מבחריין

חברי משלחת צעירים מבחריין שהגיעו לישראל לציון הסכמי אברהם נתקלו במשכן הכנסת בקריאת בוז וזלזול מצד עאידא תומא סלימאן. המלווה מספר כי חברי המשלחת נתקלו במספר מקרים לא נעימים במהלך שהותם בישראל

במשכן הכנסת: ח"כית הגיבה בבוז לצעירים מבחריין
משכן הכנסת צילום: פלאש 90

חברת הכנסת עאידא תומא סלימאן מסיעת חד"ש במפלגת הרשימה המשותפת, הביעה זלזול ובוז כלפי חברי משלחת צעירים מבחריין, שהגיעו אתמול (שני) למשכן הכנסת לרגל ציון 'הסכמי אברהם'.

עמית דרי, המלווה את המשלחת בישראל, סיפר על האירוע הלא נעים במהלך ראיון לרדיו 103, ואמר כי המקרה התרחש כשהמשלחת הגיעה לאירוע שנערך אתמול בכנסת.

דרי סיפר כי בדרכם החוצה "חלפה על פנינו חברת הכנסת תומא סלימאן. היא הופתעה, ראתה אנשים עם הלבוש המסורתי ושאלה את העוזר שלה בערבית 'מי אלו'? אמרתי: 'אלה חבר'ה מבחריין שבאו לראות את ישראל ממקור ראשון'".

לטענת דרי, חברת הכנסת הגיבה בזלזול. "היא לא הסתכלה אליי. הסתכלה לעוזר שלה ואמרה 'טפי עליהם' בתנועה הידועה, והעוזר הסכים. הייתי כל כך בהלם ולא רציתי לייצר דרמה מול החבר'ה שלנו שלא ירגישו לא נעים, אז שתקתי. אבל אני עד עכשיו בהלם. חלק מחברי המשלחת שמעו את זה".

"היא עשתה את זה, בכזה קז'ואל, באמצע כנסת ישראל כאילו אנחנו בשוק. זה לא שהם לא חטפו במהלך השבוע קללות ויריקות, למשל עוצר נהג דן באמצע תל אביב, פותח את החלון ודואג לשלוח כמה קללות עסיסיות בערבית. היו גם כאלה שמאוד חיבקו, חייב לציין, ערבים שחיבקו", סיפר דרי.

המגיש בן כספית הגיב לסיפור: "זה מגעיל, ואותי מדאיגה הגב' תומא סליאמן שביקשנו ממנה תגובה, והתגובה היא 'אין תגובה'. גועל נפש, נחשפה דמותך ונקרעה המסכה, אתם רוצים רק רע. אני מתבייש בזה שהיא קיימת".

עאידה תומא סלימאן הסכמי אברהם בחריין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד