כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החרדים באופוזיציה

ראש העיר: הכוח החרדי נחלש, אולי עכשיו יהיה עם מי לדבר

ראש העיר רמת גן - כרמל שאמה הכהן לא מסתיר את סיפוקו מהעובדה שהחרדים נמצאים באופוזיציה. בשיחה עם תושבים הוא אומר, שזה הזמן לנסות ולקדם מהלכים שלא צלחו עד כה, ושסוף סוף יש עם מי לדבר • צפו בדבריו

ראש העיר: הכוח החרדי נחלש, אולי עכשיו יהיה עם מי לדבר
כרמל שאמה הכהן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שעלה לא מעט לכותרות בתקופה האחרונה, הודות להתבטאויות שלו כלפי תושבי העיר בני ברק, סיפק ביממה האחרונה עוד רגע מתריס כלפי המגזר החרדי.

בשידור חי בדף הפייסבוק התייחס ראש העיר שאמה הכהן, לשאלת אחת הצופות שביקשה את תגובתו לגבי סוגיית האוטובוסים שחונים לאורך רחוב חזון איש בתחום העיר בני ברק הגובל עם העיר רמת גן המהווה עבורה מטרד. 

בתשובתו אמר שאמה, "יש לזכור שהעיר הזו (בני ברק) הייתה לה לובי פוליטי חזק ביותר בממשלה ובכנסת ומקווה שהשינויים שנוצרו יובילו למצב שיש עם מי לדבר ולקדם מהלכים". כשהוא מתכוון לכך שהח"כים החרדים נחלשו בעודם באופוזיציה וניתן לנצל את המצב לטובת העניין.

ראש העיר הוסיף ואמר, "הם שכנים שלנו, הם אחים שלנו אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לסכן הבריאות את החיים שלנו ושל הילדים שלנו בגלל זה". הוא גם ציין כי יבחן עתירה בנושא, אך "יש לבחון זאת משפטית, כדי שהעתירה לא תקבל חותמת של הכשר על המסוף הזה". כך לדבריו.

שאמה, גם אחראי על לא מעט השתלחויות כלפי שכניו - תושבי העיר ב"ב, בין היתר אף הטיח בעבר בראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין שהוא רואה בתושבי עירו איום אסטרטגי.

כרמל שאמה-הכהן רמת גן ראש עיריית רמת גן רחוב חזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד