י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זעם בקהילה החרדית

אכזריות: הרשויות מתנכלות להורי ילדה שנפטרה לפני עשרה ימים

זעם גדול בלונדון החרדית: הפתלוגית הראשית של שכונת סטמפורד היל מתעקשת לעכב את שחרור גופת הילדה רבקה שאמאיע ע"ה, שהלכה לעולמה לפני שבוע וחצי, לאחר תקופה בה התמודדה עם מחלת הסרטן | בני משפחתה ועסקני העיר מנהלים מאבק בניסיון לדחות את הגזירה

אכזריות: הרשויות מתנכלות להורי ילדה שנפטרה לפני עשרה ימים
חרדים בלונדון, אילוסטרציה צילום: דוד כהן - נייעס מקורי

זעם גדול בקהילה החרדית בלונדון: הפתלוגית הראשית של שכונת סטמפורד היל בלונדון מעכבת את שחרור גופתה של הילדה רבקה שאמאיע ע"ה, שהלכה לעולמה לפני שבוע וחצי, לאחר תקופה בה התמודדה עם מחלת הסרטן.

בבית החולים ובמשטרה חושדים כי הורי הילדה הזריקו לה תרופה, ללא תיאום עם בית החולים, מה שלטענתם הייתה שגיאה פטאלית שייתכן והאיצה את מותה של הילדה, ולכן הודיעו כי מתכוונים לבצע נתיחה בגופה.

אחד מבני המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים' כי "בבית החולים התייאשו כבר לפני תקופה מהטיפול בילדה והצלת חייה, ולכן החליטו לשחרר אותה הביתה. ההורים המסורים טיפלו בה בבית וגם קיבלו את עזרת העסקנים שהשיגו, תוך מאמצים גדולים, תרופות מיוחדות שהאריכו את חייה, אך בבריטניה התרופות האלה טרם אושרו. כעת, למרות שההורים הצליחו להאריך את חייה בחסדי שמיים, הרשויות מתנכלות אליהם בצורה אכזרית".

בני משפחתה, רבנים ועסקנים מנהלים מאבק משפטי נגד כוונת הרשויות לבצע נחיתה בגופה, מה שיגרום לביזיון המת.

בעקבות העיכוב החמור, יצאו רבני העיר בקריאה לקהילה החרדית בעיר, להתפלל ולעורר רחמי שמיים למען הצלחת המאבק והבאת הנפטרת לקבורה במהירות האפשרית.

‏בית דין צדק 'דהתאחדות קהילות החרדים' בלונדון פרסם אתמול (שלישי) קול קורא תחת הכותרת: ‏"קראו אל ד' בחזקה".


קריאת רבני לונדון למען שחרור גופת הילדה

"‏נא להמשיך לעורר רחמים שיביאו הנפטרת רבקה ע"ה בת ‏יבלחט"א הר"ר חיים אברהם הי"ו לקבורה במהרה", נכתב בהודעה.

הרבנים כתבו כי "‏הקהל מתבקש להרבות בתפלה ובתחנונים ואם אפשר ‏לומר הפרקי תהלים בסדר כדלהלן מ', ק, נ"ז, נ"ח, נ"ט, ‏ע"ה, ק"מ בסגולה המובא מהרה"ק החת"ס זי"ע וכן בכל ‏מוסדות התורה והחינוך יאמרו בצוותא חדא הפרקי תהלים ‏לעורר רחמי שמים שתבוא הנפטרת ע"ה למנוחתה הנכונה ‏והשלימה בהקדם ללא שום פגיעה ח"ו".

"‏ויה"ר שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולינו ונזכה ‎כולנו ‏‏לתחיית המתים בביאת גוא"צ בב"א", לשון קריאת הרבנים.

לונדון נתיחת גופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד