י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שים גדרות תיל"

התבטאות שאמה הכהן, חה"כ גפני תוקף

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן התבטא אמש כי העובדה שהכוח הפוליטי החרדי בכנסת נחלש תאפשר לפתור בעיות מקומיות בין העיר בני ברק לרמת גן השכנה | יו"ר יהדות התורה ח"כ גפני בחר לתקוף בחריפות

התבטאות שאמה הכהן, חה"כ גפני תוקף
כרמל שאמה הכהן צילום: Moshe Shai/FLASH90

בעקבות האמירה המקוממת של ראש עריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, שטען כי הוא שוקל עתירה נגד האוטובוסים החרדים שחונים על גבול העיר רמת גן, חבר הכנסת משה גפני תוקף אותו בבוטות.

בשיחה עם פעילים התבטא יו"ר יהדות התורה גפני ואמר: "לא הבנתי למה כרמל שאמה מקשר בין חניית האוטובוסים ללובי החרדי בכנסת, שאגב הוא חזק ויישאר כזה. בכל מקרה יש לו פתרון כמו שעשה בקורונה, לשים גדרות תיל".

כזכור, בשידור חי בדף הפייסבוק התייחס ראש העיר שאמה הכהן, לשאלת אחת הצופות שביקשה את תגובתו לגבי סוגיית האוטובוסים שחונים לאורך רחוב חזון איש בתחום העיר בני ברק הגובל עם העיר רמת גן ומהווה עבורה מטרד.

בתשובתו אמר שאמה, "יש לזכור שהעיר הזו (בני ברק) היה לה לובי פוליטי חזק ביותר בממשלה ובכנסת ומקווה שהשינויים שנוצרו יובילו למצב שיש עם מי לדבר ולקדם מהלכים". כשהוא מתכוון לכך שהח"כים החרדים נחלשו בעודם באופוזיציה וניתן לנצל את המצב לטובת העניין.

ראש העיר הוסיף ואמר, "הם שכנים שלנו, הם אחים שלנו אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לסכן הבריאות את החיים שלנו ושל הילדים שלנו בגלל זה". הוא גם ציין כי יבחן עתירה בנושא, אך "יש לבחון זאת משפטית, כדי שהעתירה לא תקבל חותמת של הכשר על המסוף הזה". כך לדבריו.

כרמל שאמה-הכהן משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד