ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"אין לך בושה"

עימות בכנסת: האם ח"כ סילמן העתיקה את החוק?

החוק של יו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן, אשר מעביר את הסכמות לטיפול בהתמכרויות לקופות החולים ממשרד הבריאות, עבר בקריאה טרומית | חוק דומה גובש על ידי חברת הכנסת מיכל וולדיגר מ'הציונות הדתית' - אך נפל | באופוזיציה תקפו את סילמן וטענו: "העתיקה אותו מילה במילה"

עימות בכנסת: האם ח"כ סילמן העתיקה את החוק?
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"לא יעזרו צעקות דרמטיות": חברי האופוזיציה תקפו היום (רביעי) בחריפות את יו"ר הקואליציה עידית סילמן, לאחר שחוק שהגישה עבר בקריאה טרומית.

החוק שהעבירה סילמן, שמכהנת גם כיו"ר ועדת הבריאות, בטרומית מעביר את הסמכויות לטיפול בהתמכרויות והענקת שירותי גמילה ממשרד הבריאות לבתי החולים. לפני כמה שבועות, חוק דומה הוצע על ידי חה"כ מיכל וולדיגר - אך נדחה.

כעת, טוענים באופוזיציה כי סילמן העתיקה את החוק. "היא גנבה חוק של ח״כ מיכל וולדיגר. העתיקה אותו מילה במילה. ביזיון, אני מתבייש. מעולם לא התנהגנו ככה בכנסת, בבית הזה", אמר חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס.

"אין לך בושה לעמוד כאן ולהציע את החוק הזה מחדש?", קראה חברת הכנסת אורית סטרוק מ'הציונות הדתית', כשוולדיגר הודיעה שתתמוך ודרשה מסילמן: ‏"אל תפזרי לי נשיקות, אני לא צריכה אותן, אפילו דוחה אותן".

יו"ר הקואליציה הגיבה לטענות נגדה: "לא יעזרו צעקות דרמטיות וריקות מתוכן מצד האופוזיציה. אחרי עבודה פוליטית ומקצועית מאומצת- ל-120,000 מכורים ומתמודדי נפש תהיה כתובת טיפולית אחת".

זה לא העימות הראשון בין השתיים בימים האחרונים. אתמול קיימו סילמן וולדיגר, באופן נפרד, שני כנסים שונים לכבוד יום המודעות לבריאות הנפש.

עידית סילמן מיכל וולדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד