ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"התעקש לא לגבות תשלום"

השחקן המפורסם מסרטי 'גרובייס' הלך לעולמו

בגיל 70 הלך לעולמו יואל קמינסקי ז"ל, שמוכר לבני המגזר החרדי כמי שכיכב בסרטיהם של האחים גרובייס. רבים בתעשייה ספדו לו וציינו לשבח את אישיותו המיוחדת, בהם התסריטאי החרדי יהודה גרובייס

השחקן המפורסם מסרטי 'גרובייס' הלך לעולמו
יואל קמינסקי ז"ל צילום: מתוך הסרט "העיתון"

בתל אביב הלך לעולמו בגיל 70, השחקן יואל קמינסקי ז"ל, שכיכב בכמה מהסרטים שהפיקו האחים גרובייס למגזר החרדי. 

בתעשייה ספדו לאדם שהיה ואיננו, לאישיות המיוחדת שהיה יואל, בהספדים שכתבו עליו חבריו למקצוע, הוא תואר כנפש טובה, שעזר ותמך ועודד, וגם חבר צוות אמיתי.

הלוויה התקיימה היום (רביעי) בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון, שם נטמן למנוחת עולמים.

קמינסקי. מתוך הסרט 'העיתון' בהפקתו של יהודה גרובייס.

חברו הקרוב, התסריטאי החרדי יהודה גרובייס, שהמנוח ז"ל כיכב בסרטיו שהופקו בראשית שנות ה-2000, ספד לו בדף הפייסבוק שלו וסיפר: "ידידי והמנטור שלי בעולם הקולנוע הלך לבית עולמו. יואל קמינסקי ז"ל. את יואל הכרתי לפני 21 שנה ועד ימים אילו ממש, הפכנו לחברים הכי טובים, יואל הכיר לי עוד הרבה מחבריו שעיצבו את כל עולם הקולנוע שלי. ובכל דבר יואל היה שם להמליץ לכוון להיות שותף".

גרובייס מספר כי "יואל קמינסקי ידע תמיד לתת את המילה הנכונה/ את הביקורת הנוקבת/ את היעוץ הנכון. בעתיד עוד תשמעו ממני על פרוייקט גדול שהתחלנו לכתוב ביחד לפני 13, ויואל היחיד שלא ויתר לרגע, והיה שותף עד ימיו האחרונים".

קמינסקי בשמחה שחגגה משפחת גרובייס.

לדבריו, "יואל היה תמיד אורח כבוד בביתי ובשמחות של משפחתי, והשתתף במספר סרטים, והתעקש לא לגבות תשלום על עבודתו. יואל הוא ללא ספק אחד האנשים המרשימים והיקרים שהכרתי בחיי. יהי זכרו ברוך". כך גרובייס.

רפאל בלולו, חברו הטוב, ספד לו בדף הפייסבוק שלו וכתב: "יואל היה אחד האנשים המקסימים והנדיבים שפגשתי בחיי המקצועיים. טוב הלב שלו ליווה אותי ברגעים ראשונים ומפחידים ועזר לי ללכת בדרך בצורה נעימה ובטוחה יותר. תודה לך על זה יואל. מקווה שתפגוש שם למעלה נפשות טובות כמוך".

יואל קמינסקי יהודה גרובייס האחים גרובייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד