י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הציוץ והסערה

המגיש נגד מירי רגב: לסקול אותה באבנים

מירי רגב קראה לשרת התחבורה מרב מיכאלי "לקחת אחריות" לאחר שעוד פעוט נשכח ברכב, בעודה מסרבת לאשר את התקנות שאישרה בתקופתה למניעת שכחת ילדים ברכב. למרות שמחקה, העיתונאי גיא מרוז קרא לסקול אותה באבנים

המגיש נגד מירי רגב: לסקול אותה באבנים
העיתונאי גיא מרוז צילום: תומר נויברג, פלאש 90

סערה סביב שרת התחבורה לשעבר מירי רגב, שקראה לשרת התחבורה הנוכחית מרב מיכאלי "לקחת אחריות" עקב אסון נוסף שהתרחש היום של שכחת פעוט ברכב למוות.

רגב התייחסה לשכחת הפעוט בן שנה ברכב ביישוב מתן שבשרון, וקראה למיכאלי לקחת אחריות בגלל שהיא לא מאשרת התקנות שהיא אישרה שיצמצמו את הישנות התופעה. "את לוקחת אחריות?", שאלה את מיכאלי, אך לאחר מכן מחקה את הציוץ.

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה, גיא מרוז, תקף את רגב על ציוצה, וקרא לסקול אותה באבנים: "אז הנה אחר יותר גרוע, צריך לסקול את רגב באבנים אחרי דבר כזה. די באמת", צייץ.

לאחר הציוץ בו קראה למיכאלי לקחת אחריות, קראה רגב לשרת התחבורה: "‏כמה עוד ילדים ימצאו עצמם ברכב לוהט בגלל הפוליטיקה הקטנה שלך, אני קוראת לך להפעיל באופן מיידי את התקנות שאישרתי למניעת שכחת ילדים ברכב".

בעקבות הציוץ, הגישה הערב ח"כ מירי רגב, תלונה במשטרה נגד גיא מרוז לאחר שזה קרא לסקול אותה באבנים והסית נגדה. במקביל, שלחה חברת הכנסת רגב מכתב ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיפתח גם הוא בחקירה בנושא.

סקילה מירי רגב מירב מיכאלי שכחת ילדים ברכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד