י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

ליצמן מגיב: "בנט קורא להחליש חרדים - כהנא מבצע"

במהלך השבוע נחשף כאן ב'בחדרי' דברים שאמר ח"כ אלון טל בדיון על רפורמת הכשרות, בדבר יישומו בקרוב של מתווה הכותל הרפורמי | חה"כ ליצמן בוחר לתקוף את השר כהנא בטענה כי הוא עושה דברו של רה"מ בנט שקרא להחליש את הנציגות החרדית

ליצמן מגיב: "בנט קורא להחליש חרדים - כהנא מבצע"
ליצמן ובנט במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים' ממשיכה לעורר סערה במערכת הפוליטית, לטענת גורמים בסיעות החרדיות חבר הכנסת אלון טל (כחול לבן) חשף בדברים שאמר בדיון על רפורמת הכשרות, את הדיל שנרקם בינו לבית השר לשירותי דת כהנא, בין הכותל הרפורמי לאישור רפורמת הכשרות.

כזכור חבר הכנסת טל המשוייך לתנועה המסורתית הקונסרבטיבית אמר בדיון בוועדה המיוחדת לענייני דת כי הוא מסיר את ההסתייגויות שביקשו להוסיף מלכתחילה, סעיף שיאפשר לרפורמים להעניק כשרות, זאת לאחר שעודכן כי חלה התקדמות ביישון מתווה הכותל.

לדברי טל, "עדכון שקיבלתי שבנושא של מתווה הכותל, יש התקדמות", הוא בישר, "ובקרוב נראה יישום בקווי יסוד הממשלה בתחום הזה ופתיחת הרחבה השוויונית בכותל".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' תוקף חבר הכנסת יעקב ליצמן את השר לשירותי דת מתן כהנא, "מזעזע לראות את הסכנה הערכית בגין הממשלה הרפורמית. לצערנו נחשף כי במטרה לקדם את רפורמת הכשרות ההרסנית השר מתן כהנא מוכן למכור אפילו את המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, הכותל המערבי", מאשים.

לדברי חבר הכנסת ליצמן "כהנא לא בוחל אמצעים כדי לפגוע ושוב ושוב בכל דבר שקדוש לערכי הדת והמסורת ובנושאים הקרובים לציבור החרדי", תוך שהוא מוסיף, "בנט אומר שצריך להחליש את כחם של החרדים והשר כהנא מבצע בשטח את ההוראות מלשכת בנט וליברמן".

יעקב ליצמן נפתלי בנט מתן כהנא רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד