י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"זרק את העוזרת מתחת לאוטובוס"

בשמאל תוקפים את יו"ר ועדת חוץ וביטחון: "בושה"

עיתונאים ופעילים המזוהים עם השמאל תוקפים את יו"ר ועדת חוץ וביטחון רם בן ברק על כך שהקפיא את עבודתה של העוזרת שלו בשל תיעודים המראים כי היא הצטלמה עם תומכי טרור. "הלוחמים הכי מהוללים הם תמיד הפחדנים הכי גדולים"

בשמאל תוקפים את יו"ר ועדת חוץ וביטחון: "בושה"
רם בן ברק בוועדת החוץ וביטחון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסערה סביב הפגישות של העוזרת של יו"ר ועדת חוץ וביטחון עם תומכי טרור ושייחים מסיתים ממשיכה לעורר סערה. בשמאל תוקפים את חבר הכנסת רם בן ברק ויו"ר הועדה, שהקפיא את עבודתה של העוזרת.

לאחר שפורסמו התיעודים באתר "הקול היהודי", יו"ר ועדת חוץ וביטחון פרסם הודעה בה הוא מגבה את היועצת, אך לאחר שהחלה מיני-סערה תקשורתית הודיע כי הוא מקפיא את עבודתה עד שיחזור מביקור בחוץ לארץ.

הכתב המדיני של אתר "וואלה" ברק רביד תקף אותו: "תגובה עצובה של רם בן-ברק. הלוחמים הכי מהוללים הם תמיד הפחדנים הכי גדולים מבחינה ציבורית. כמה ציוצים של אנשי הימין הקיצוני ותומכיהם והוא זורק את העוזרת שלו מתחת לאוטובוס".

"מסתבר שמי שמנהל את בכירי "יש עתיד" זה איתמר בן גביר. בעיקר מעניין אותי מי הבא בתור? אולי בן-גביר יתחיל למנות שגרירים במקום שר החוץ לפיד?", עקץ כשהוא מתכוון למכתב של בן-גביר לבן ברק, בו הוא מבקש ממנו לפטר את העוזרת.

פעיל השמאל הקיצוני יריב אופנהיימר גם כן קישר בין המכתב של בן-גביר להשהיית העובדת, וביקר בחריפות: "ממשיכו של כהנא, מי שייצג טרוריסטים. מעז להטיף מוסר, לדרוש פיטורים ולקבל. בושה".

העיתונאית טל שניידר תקפה מהכיוון ההפוך, על כך שהעוזרת מלכתחילה הועסקה, כתבת "הארץ" נעה לנדאו הגיבה לה: "זו הפעם הראשונה ששמעת על ח״כ שמתנער מעוזר/ת בגלל לחץ פוליטי/תקשורתי? וזה תמיד מוצדק? גם עצירת הקידום של הקמפיין של תאמר הייתה מוצדקת? ומה שעשו למקבולה נאסר? בחייך טל, זה שהחליטו להשעות אותה זה לא אומר כלום חוץ מזה שהיה לחץ".

רם בן ברק איתמר בן גביר פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד