י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אוי לאומרים לחושך אור"

הח"כ זעק: "בטקס האזכרה לרבין נשמעו דברי שטנה"

"בטקס האזכרה לרבין נשמעו דברי הסתה ושטנה נגד עם ה' אלוקי ישראל ותורתו". כך זעק הערב חבר הכנסת אייכלר במליאת הכנסת • צפו בדבריו

הח"כ זעק: "בטקס האזכרה לרבין נשמעו דברי שטנה"
מליאת הכנסת צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת ישראל אייכלר נאם היום (שני) במליאת הכנסת, בדיון הסיעתי מטעם 'יהדות התורה' במסגרת הצעות אי האמון שהוגשו בממשלה.

אייכלר הזכיר בנאומו את דברי הנביא יחזקאל: "כה אמר ה' אלוקים הוי רעי ישראל אשר היו רעים אותם הלוא הצאן ירעו הרעים. את החלב תאכלו ואת הצמר תלבשו הבריאה תזבחו הצאן לא תרעו. את הנחלות לא חזקתם ואת החולה לא רפאתם ולנשברת לא חבשתם ואת הנדחת לא השבתם ואת האבדת לא בקשתם ובחזקה רדיתם אתם ובפרך".

הח"כ אמר כי "דברי הנביא יחזקאל נשמעים כל כך אקטואליים לימינו. שמענו היום את הדברים שנאמרו בטקס האזכרה לראש הממשלה יצחק רבין ז"ל. דיברו על הצורך במיגור ההסתה והשנאה, אבל מה שראינו שם זה המון דברי בלע, שטנה נגד עם ה' אלוקי ישראל ותורתו".

הוא הוסיף: "עומד פה שר בכיר ואומר אין ימין ואין שמאל. יש אנשים שהם בעד הדמוקרטיה, ויש אנשים שהם נגדה. ואני אומר, אין דמוקרטיה או לא דמוקרטיה. הרי כולם רוצים דמוקרטיה. יש אנשים שרוצים יהדות, ויש אנשים שרוצים לעקור אותה מהשורש ולהוביל את היהודים המאמינים במריצות למזבלה".

"ראש הממשלה אמר שהוא שמח שיש חרדים אבל צריך להגביל את השפעתם הפוליטית. אביו הגיע מסן פרנסיסקו, תארו לכם שנשיא ארצות הברית. היה אומר שהוא שמח שיש יהודים בארצות הברית אבל צריך להגביל את השפעתם. אלו אנשים שמדברים על אהבת ישראל? על אחדות? על ריפוי? לא נפרט את כל הבעיות בבריאות, ברווחה, בכלכלה, בבזבוזים והטיסות של חברי הממשלה והקואליציה לחו"ל", הוסיף אייכלר.

"הם קוראים לעצמם עם ישראל, ומספרים על שהם ניצחו את החושך. על כך אומר הנביא ישעיהו 'אוי לאומרים לחושך אור ולאור חושך לטוב רע ולרע טוב למר מתוק ולמתוק רע'. האנשים החשוכים ביותר מדברים על אור. אנחנו אלו ששומרים על האור, על התורה על האמונה. אנחנו אנשי האור, אבותינו ואבות אבותינו היו אנשי האור. מי שרוצה להצטרף לאנשי האור – בבקשה. אבל מי שרוצה לחיות בחשיכה של התרבות הרעה, שלא יעיז לקרא ליהודי האור והאמונה, אנשי החושך", סיים ח"כ אייכלר.

טקס אזכרה ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד