כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אסון בצפון

דרמה באוויר: נתלה על כדור פורח - ונפל אל מותו

גבר בשנות ה-20 לחייו נהרג לאחר שככל הנראה נפל מכדור פורח בכביש 60 סמוך לבלפוריה | מסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור פורח ונפל מהגובה

דרמה באוויר: נתלה על כדור פורח - ונפל אל מותו
הכדור ממנו נפל הצעיר צילום: באדיבות המצלם

צעיר בן 20 נהרג הבוקר (שלישי) לאחר שנפל מסיבה שאינה ברורה מכדור פורח באזור עמק יזרעאל. לפי הערכה ראשונית, הצעיר נפל אחרי שנתלה על החלק החיצוני של הכדור שהיה בגובה רב.

התקרית התרחשה סמוך לשעה 06:30 בבוקר. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר.

ממד"א נמסר כי התקבל דיווח על גבר שנפל מגובה ופגע ברכב שנסע בכביש 60 עפולה נצרת, סמוך למושב בלפורייה. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו", נמסר.

פאראמדיק מד"א מאור אטדגי, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד , הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ- 150 מטר , ראינו בצד הכביש רכב עם פגיעה, נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת מותו של הצעיר. "לפני זמן קצר התקבל דיווח אודות גבר בשנות ה-20 לחייו שככל הנראה נפל מכדור פורח וכתוצאה מכך נהרג בכביש 60 סמוך לבלפוריה", נמסר מהמשטרה במשטרה הוסיפו "שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה".

 

כדור פורח נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד