כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הותר לפרסום שם ההרוג

אסון הכדור פורח: "צעקו לו לקפוץ, אמר שהוא מחזיק מעמד"

הותר לפרסום: יוגב כהן בן ה-29, תושב קיבוץ יזרעאל, הוא הצעיר שנהרג הבוקר לאחר שנפל מכדור פורח | בעל החברה שהעסיקה את כהן: "בן אדם מדהים. הוא נפל כשהכדור היה בגובה של 40-50 מטרים"

אסון הכדור פורח: "צעקו לו לקפוץ, אמר שהוא מחזיק מעמד"
הצעיר רגעים לפני הנפילה צילום: צילום מסך

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות האסון שהתרחש באזור עמק יזרעאל, בו נהרג יוגב כהן בן ה-29 תושב קיבוץ יזרעאל, לאחר שנפל מכדור פורח שהיה בגובה רב. כפי שדווח מוקדם יותר הבוקר, כהן נתלה מבחוץ על הכדור פורח שהיה בהמראה - ונפל אל מותו.

"אין לנו מושג למה הוא תפס את הסל", סיפר אמיר אלמוג, בעל חברת 'לגעת בשמים' שהפעילה את הכדור הפורח, לאתר ynet. הוא הוסיף כי כהן לא הספיק לקפוץ, למרות שקראו לו לעשות זאת כשהכדור היה עוד בגובה נמוך.

אלמוג הוסיף כי "זה לא אמור היה לקרות. הוא המריא לגובה של חמישה, אולי שמונה מטרים, והחבר'ה אמרו לו לקפוץ כשעוד אפשר, והוא אמר שהוא מחזיק מעמד. הטייס ניסה לנחות כשהוא עוד היה תפוס, אבל היו שם כבלי מתח והוא לא היה יכול לנחות מיד. בסוף הוא נפל כשהכדור היה בגובה של 40-50 מטרים".

"החבר'ה הזעיקו אותי, אמרו לי שעוד יש לו דופק. אנחנו כולנו בהלם. הוא בן אדם מדהים, חזק, קיבוצניק, מלח הארץ", הוסיף אלמוג. לדבריו, כהן "עבד בחברה כמה חודשים, אולי חצי שנה. זה לא משהו שאמור לקרות. הוא עוזר בדרך כלל לטיס לנפח את הכדור, ואחר כך עוזר לקפל אחרי הנחיתה, הוא בכלל לא אמור להחזיק בסל".

יוגב כהן ז"ל

מתנדבי זק"א טיפלו הבוקר בגופתו של הצעיר. יוסי ברמינקה מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה, אמר: "מדובר במקרה חריג, גבר בשנות ה-20 לחייו איש צוות קרקע שמתפעל את הבלון מסיבה שאינה ברורה נתלה על הבלון שהתרומם לפתע ונפל מגובה כ-50 מטר והתרסק על רכב בכביש 60 סמוך לצומת בלפוריה, כשהגענו לזירה מצאנו את הגבר מוטל על הכביש ללא רוח חיים, לצערי נותר לנו רק לעשות את מלאכת הקודש ולטפל בכבוד המת בזירה הקשה".

 

כדור פורח נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד