י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היוזמה הבאה

הממשלה תקדם רפורמה בשחיטה ובייבוא בשר מחו"ל

אמש הורתה ח"כ מלינובסקי לנציגי הממשלה להתחיל בעבודת מטה לקראת רפורמה בנושא השחיטה ובייבוא בשר כשר לארץ • חבר הכנסת אורי מקלב תקף: זאת לא חלופה בכשרות זאת הונאה בכשרות!

הממשלה תקדם רפורמה בשחיטה ובייבוא בשר מחו"ל
שחיטה אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרפורמה הבאה של מלינובסקי: רפורמת השחיטה וייבוא הבשר הכשר מחו"ל. במהלך דיוני הוועדה לשירותי הדת היהודים אמש, הודיעה יושבת ראש הוועדה כי בכוונתה להביא לדיון את נושא יבוא הבשר הכשר מחו"ל, "אני חשבתי גם לקחת את הנושא של הבשר מהרבנות", אמרה ח"כ מלינובסקי, "עכשיו זה מונופול של הרבנות, אנחנו עושים את כל ההפרטה הזו ואת הבשר משארים שם".

ח"כ מלינובסקי פנתה לנציגי הממשלה בדיון ובקשה מהם להתחיל בעבודת מטה, "אני פונה לגורמי הממשלה שיבדקו את זה אולי זה ייעשה בנפרד היה חוק שרבין עשה יש שם מאות רבות של כסף, אולי נביא בשורה, לא בחוק הזה", יצוין כי בדיון התנגד לכך מנכ"ל הרבנות עו"ד גולדברג ואמר כי הם חשבו על כך אך הגיעו למסקנה כי לא נכון לעשות זאת, אך יו"ר הוועדה ח"כ מלינובסקי טענה כי יש לשבור את מונופול הכשרות, "אין שום הבדל בין בשר לדברים אחרים, צריך לבדוק את זה כלכלית. צריך לשבור את המונופול של הרבנות אין שום סיבה שהמדינה תממן את זה"

חבר הכנסת אורי מקלב שהשתתף בדיון תקף את מלינובסקי, לדברי מקלב, "זו ממשלה ללא גבולות וללא קווים אדומים, הם מנסים להכשיר את הנבלות והטריפות הגרועות ביותר שקיימות בעולם".

שחיטה אורי מקלב יבוא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד