ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"'איזהו מכובד? המכבד את הבריות'"

השדרן יוסי בן עטר שתקף את הח"כית המוגבלת: "עשיתי שטות"

לאחר שתקף אותה בשידור חי, שדרן תחנת הרדיו 'גלי ישראל' יוסי בן עטר התנצל על אמירותיו כלפי חברת הכנסת שירלי פינטו: "מקבל את החלטת התחנה לקחת פסק זמן קצר"

השדרן יוסי בן עטר שתקף את הח"כית המוגבלת: "עשיתי שטות"
יוסי בן עטר צילום: באדיבות המצלם

שדרן תחנת הרדיו 'גלי ישראל' יוסי בן עטר פרסם היום התנצלות על דבריו נגד חברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגת "ימינה", לאחר שהאחרונה איימה לנקוט בהליכים משפטיים נגדו.

בן עטר התנצל על השידור אמש, בו תקף אותה על טענתה שנתניהו מסית ואמר ש"טוב שהיא חירשת". בשל דבריו, שעוררו סערה, הוא התנצל ואמר שייקח הפסקה משידור ברדיו.

"'איזהו מכובד? המכבד את הבריות'. אתמול במהלך תכנית הרדיו שלי עשיתי דבר שהוא בזוי ביותר. אני לא מקל בכלל בדברים שאמרתי. מוטב שלא הייתי אומר את השטויות האלה", כתב בפוסט בפייסבוק.

"מאזיניי הקבועים יודעים כמה אני מקפיד על שיח ענייני ותרבותי. ביקורת פוליטית היא דבר שצריך לעשות לכל פוליטיקאי. לפגוע בבני אדם, בפרט אנשים עם מוגבלות, זה אסור! זה חרפה! זה חוסר כבוד! וזה באמת בעיקר לא אנושי".

"אני אדם אנושי. אתמול בתכנית עשיתי שטות. אני מתנצל בפני ח"כ שירלי פינטו באופן אישי מכל הלב. מקבל את החלטת התחנה לקחת פסק זמן קצר. ובאמת מתנצל בפני ח"כ פינטו. התנצלות אמיתית", הוסיף.

יוסי בן עטר שירלי פינטו התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד