ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
ישראל קשורה?

שריפה ענקית כילתה מפעל לעיבוד מזון באיראן

שריפות ענק מתרחשות מעת לעת באיראן. בבוקר יום רביעי פרצה שריפה באישון ליל במפעל ענק שנשרף כליל. "כתוצאה מהשריפה הזו נהרסו המחסן ואולם האריזה של יחידת הייצור ונגרמו נזקים כבדים"

שריפה ענקית כילתה מפעל לעיבוד מזון באיראן
כבאים בפעולה צילום: מתנאל בושרי, תיעוד מבצעי כב"ה

שריפה גדולה פרצה בבוקר יום רביעי במפעל לעיבוד מזון בזראנדיה שבמחוז מרקזי, במרכז איראן. על פי התקשורת המקומית, השריפה הרסה כליל את המפעל.

מדובר במפעל לעיבוד אורז, תה ושמן בישול. השריפה פרצה בשעה 3:00 לפנות בוקר, כך על פי מנהל המפעל. הוא הגדיר את סיבת הדליקה כ"פנימית", אך לא סיפק פרטים נוספים. לדברי המושל המקומי, סיאמאק סולימאני, שני בני אדם נפצעו. בתיעוד שהתפרסם נראות להבות ענק משתוללות במתחם.

החלק בו נארזו המוצרים ומחסן המפעל הממוקם באזור תעשייה נשרפו כליל. אנשי אכיפת החוק וכבאים מיהרו למקום בניסיון להילחם בשריפה, אך סולימאני סיפר לתקשורת כי הבניין בער במשך שעות הבוקר. מפקד המשטרה באזור היה אחד הפצועים בעת שניסה להילחם באש.

מושל המחוז אמר לתקשורת המקומית, כי "הסיבה לשריפה אינה ברורה וצריכה להיבדק על ידי מומחים", עוד אמר, "כתוצאה מהשריפה הזו נהרסו המחסן ואולם האריזה של יחידת הייצור ונגרמו נזקים כבדים".

מאז יולי 2020 אירעו שורה של שריפות ופיצוצים מסתוריים במתקני הגרעין של הצבא והתעשייה של איראן. באחת התקריות פרצה שריפה גדולה במפעל לייצור מנועים חשמליים בשאהר קורד שבמערב מרכז איראן ב-27 בספטמבר.

שריפה במפעל שריפה באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד