י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
השם המלא נחשף

אמת חברתית: טראמפ הכריז על רשת חברתית חדשה

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הכריז ביום רביעי על "אמת חברתית", רשת מדיה חברתית חדשה שמטרתה "לעמוד מול עריצות שאר החברות"

אמת חברתית: טראמפ הכריז על רשת חברתית חדשה
דונלד טראמפ בעצרת בחירות צילום: מתוך האינסטגרם שלו

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, הצהיר כי כבר בקרוב תחל לפעול רשת חברתית חדשה בשם 'אמת חברתית' שמטרתה לספק תחליף לפלטפורמות הקיימות כעת.

האפליקציה תתחיל לפעול בנובמבר 2021, אך צפויה להופיע לראשונה באופן רשמי במהלך הרבעון הראשון של 2022 והיא חלק מקבוצת טראמפ מדיה וטכנולוגיה (TMTG) שהוקמה לאחרונה.

טראמפ, שיכהן כיו"ר TMTG, פרסם הודעה המודיעה על הגעתה המתוכננת של הרשת, ואמר כי הרשת שלו תנצח "פלטפורמות אחרות הנשענות שמאלה" וכי היא "תיתן קול לכולם". טראמפ כזכור הושעה מכל הרשתות החברתיות בשל פריצת תומכיו לבניין הקפיטול. טראמפ אמר. "אנו חיים בעולם שבו יש לטאליבן נוכחות עצומה בטוויטר, אך הנשיא האמריקאי האהוב עליכם הושתק. זה בלתי מתקבל על הדעת".

"אני נרגש לשלוח את הרשת שלי הראשון TRUTH Social בקרוב מאוד", הוסיף טראמפ. "החברה נוסדה מתוך משימה לתת קול לכולם, אני נרגש להתחיל בקרוב להשיב מלחמה נגד החברות הגדולות, כולם שואלים אותי למה אף אחד לא עומד מולם, ובכן, אנחנו נהיה שם בקרוב".

הנשיא לשעבר סיפר כמה פעמים בחודשים האחרונים על כוונתו לצאת עם רשת חברתית חדשה, לאחר שהרשתות החברתיות המובילות, כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואינסטגרם, חסמו את הנשיא לשעבר מהפלטפורמות שלהן שלהם מוקדם יותר השנה, בעקבות הפריצה של תומכיו אל תוך בניין הקפיטול ב-6 בינואר.

דונאלד טראמפ רשת חברתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד