ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"הוציאם החוצה בשפיפה"

הציל את חייהם: האב חילץ את אשתו וילדיו מהבית הבוער

שריפה שפרצה הבוקר בבית מגורים בגוש עציון, כמעט וגרמה לנפגעים בנפש | אב המשפחה שהבחין באש חילץ במהירות את אשתו וארבעת ילדיו - ובכך הציל את חייהם

הציל את חייהם: האב חילץ את אשתו וילדיו מהבית הבוער
הבית השרוף צילום: כבאות והצלה יו"ש

בני משפחה המתגוררת בגוש עציון ניצלו הבוקר (חמישי), לאחר שהצליחו להיחלץ מדירתם הבוערת. השריפה פרצה בשעות הבוקר המוקדמות בבית המשפחה שביישוב שדה בועז.

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה פעלו הבוקר לכיבוי השריפה. מי שחילץ את בני המשפחה, הוא האב, ובכך הציל את אשתו וארבעת ילדיו. נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות פרוץ השריפה.

רב רשף כפיר כהן מפקד המשמרת בכבאות והצלה מסר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בבית מגורים ביישוב שדה בועז בגוש עציון. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית יהודה. עם הגעת הצוות הראשון למקום זיהה להבות סביב הבית, ובתוכו".


צילוום: כבאות והצלה יו"ש

"לוחמי האש החלו בפעולות כיבוי בפרגולה שבערה מחוץ לבית כאשר צוות נוסף חדר אל תוך הדירה לביצוע פעולות כיבוי וסריקה אחר לכודים", הוסיף רב רשף כפיר כהן. לדבריו, "מתחקור ראשוני של הדיירים עולה כי אב המשפחה שמע רעשים וניגש לראות במה מדובר, הוא זיהה כי ישנה בעירה של הפרגולה מחוץ לבית".

מפקד המשמרת הוסיף: "האב חזר אל תוך הבית על מנת לחלץ את אשתו וארבעת ילדיו, לדבריו העשן כבר היה בגובה החזה והוא הוציאם החוצה בשפיפה" עוד מוסיף רב רשף כפיר כהן ומציין כי במקרה זה תושייתו של האב הצילה את משפחתו, אך ממקרה זה אנו למדים כי: חובה עלינו להתקין גלאי עשן בבית. גלאי העשן מתריע על פרוץ השריפה ומאפשר המלטות מהבית בטרם יהיה מאוחר".

שריפה חילוץ גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד