י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
וְאַתָּה ה' עַד מָתָי

לאחר שאלטע פיקסלר נותקה ממכונות ההנשמה: הקושי של ההורים נחשף

לאחר למעלה משנתיים וחצי רוויות מכאובים, בתם הקטנה נותקה באכזריות ואטימות לב מהמכשיר שהעניק לה חיים. מאחורי הטרגדיה שגרמה למדינה שלמה לבכות עומדים הורים מותשים, שבורים וכאובים. בתוך ימי השבעה הסיפור המצמרר נחשף • וְאַתָּה ה' עַד מָתָי

לאחר שאלטע פיקסלר נותקה ממכונות ההנשמה: הקושי של ההורים נחשף
אלטע פיקסלר ע"ה צילום: באדיבות המצלם

במהלך החודשים האחרונים העולם כולו כמו רעד, הדיווחים אודות פסיקת בית המשפט הבריטי על ניתוקה של התינוקת אלטע פיקסלר ממכונת ההנשמה אליה היא הייתה מחוברת כשנתיים ימים גרמה לכל אחד מאיתנו לרעוד, לחשוש, ובעיקר לנסות ולזעוק את זעקתה, זעקה שהייתה אמורה להישמע מסוף העולם ועד סופו.

לחצו כאן כדי לתת יד למשפחה בשעתה הקשה>>>


מבכים ליד מיטתה • קרדיט: באדיבות המצלם

הימים רדפו בזה אחר זה, ההורים שהקדישו את כל כוחם בכדי להציל את חייה של בתם האהובה עשו הכל, כולל הכל, בכדי להעביר את רוע הגזירה הנוראה. הם הרעישו את התקשורת, נלחמו בבתי המשפט, ערכו עצרות תפילה וזעקה, מה הם לא עשו? מה הם לא ניסו?

בית המשפט הבריטי נותר עיקש כמו שהיה בשעת פסק הדין המרושע, והחליט באופן סופי על ניתוקה של אלטע פיקסלר הקטנה ממכונות ההנשמה כאשר התוצאה ברורה - באותו הרגע שמנתקים אותה ממכונות ההנשמה היא תעבור לעולם שכולו טוב, לעולם בו לא זקוקים יותר למכונות הנשמה בכדי לחיות.

ההורים, המשפחה, החברים ומי לא קיוו בכל ליבם שיקרה נס, שהשופט יחזור בו, שמשהו יקרה, אבל הקב''ה גזר אחרת, ביום שלישי השבוע התכנסו בני המשפחה בחדרה שבבית החולים הבריטי וספרו את הדקות שנותרו לבתם לחיות, ספרו את השניות שנותרו לבתם האהובה לנשום עד לרגע שבו הרופא קר המזג ינתק אותה ממכונות ההנשמה ובמו ידיו ירצח אותה.

ההורים ביכו שם את נפשם, עין לא נותרה יבשה. הם עמדו סביב מיטתה הקטנה ופשוט בכו, הוזילו דמעות כמים ושוררו ניגוני רגש והתעלות. הדקות חלפו בזה אחר זה, שעת האפס עוד רגע מגיעה ואז הם החלו לומר את פסוקי הייחוד שעה שהם רואים את בתם מתנקת ממכונת מצילת החיים ועוברת אט אט לעולם שכולו טוב.

ההורים שנאבקו כל כך הרבה זמן על חיי בתם עמדו שם ופשוט בכו. והאמת? אי אפשר להיכנס לסיטואציה הזו, סיטואציה נוראה ואכזרית לא עלינו, כאשר הורים צופים איך בתם הקטנה, בת שנתיים וחצי בלבד מתנקת לאט לאט מארץ החיים. אי אפשר לדמיין את הכאב ואת השבר של ההורים שרואים את בתם הולכת ונהרגת ולהם אין כבר מה לעשות, אין כיצד לעזור. פחד פחדים.

העיניים עדיין אדומות מהבכי, ידיהם של ההורים עדיין רועדות וליבותיהם עדיין רוטטות, אך למרבה הצער הם נותרו עם חובות ענק בשל התקופה הארוכה הזו שהם נלחמו על חיי בתם, החל מהטיפולים הקשים, דרך המאבק המשפטי ועד המיכשור היקר שנועד להציל את חייה. החובות הרבים משתרגים כעת על צווארי ההורים שכל כך זקוקים לנו כעת.

הם עברו את הגרוע מכל, את האסון הנורא וחסר התקדים הזה, אך כעת הם חייבים אותנו שם לצידם, שנעזור להם שנתמוך בם. שנרעיף עליהם אהבה שנכסה להם את חובות הענק שהגיעו לסכום של כמיליון ש''ח. אם לא הרעשנו עולם ומלואו קודם פטירתה אולי עכשיו נרעיש, אולי עכשיו נעזור. נעזור להם בכדי שישרדו את התקופה הקשה, בכדי שהם יוכלו לכסות את החובות ולנסות להשתקם אחרי התקופה הנוראית הזו. אם יש לכם לב יהודי רחום הקליקו כאן והושיטו יד.

לחצו כאן כדי לתת יד למשפחה בשעתה הקשה>>>

אלטע פיקסלר מכונת הנשמה מוות של תינוק קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד