י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הבריטים חוששים לבריאותה

מלכת אנגליה ביטלה ביקור ואושפזה בבית החולים

מלכת אנגליה אליזבת השנייה אושפזה ביום רביעי בלילה בבית חולים אחרי שרופאיה ביקשו ממנה לנוח למשך כמה ימים. ההודעה של ארמון בקינגהאם עוררה חשש במדינה שבה המלכה, בת 95, שולטת כבר כמעט שבעה עשורים

מלכת אנגליה ביטלה ביקור ואושפזה בבית החולים
ארמון המלוכה הבריטי צילום: unsplash

מלכת אנגליה אליזבת בת ה-95 עברה בדיקות רפואיות עקב חולשה, ולפי ארמון בקינגהאם, הצוותים הרפואיים טיפלו בה במסירות ובזהירות עקב גילה. דובר מטעם הארמון מסר כי אליזבת שוחררה בשעות הצהריים אמש (חמישי), ושבה לפעילות קלה כשהיא מרגישה טוב. עוד דווח, כי אליזבת בת ה-95 התבקשה לנוח על הרופאים, היא ביטלה בשל כך נסיעה מתוכננת לצפון אירלנד.

ההודעה של ארמון בקינגהאם עוררה חשש במדינה שבה המלכה, בת 95, מכהנת כבר כמעט שבעה עשורים. הארמון לא סיפק פרטים על מצבה, ואמר רק כי היא "קיבלה עצות רפואיות לנוח בימים הקרובים" ותקבע מחדש את הביקור המתוכנן בצפון אירלנד. בעלה של המלכה הנסיך פיליפ הלך לעולמו באפריל השנה בגיל 99.

מצבה הרפואי אינו קשורה לקורונה, כך לפי אנשים בעלי קשרים בארמון. ה'ניו יורק טיימס' מדווח, כי מקור אחד אמר כי זה נראה כמו מקרה של מאמץ יתר של המלכה שחזרה ללוח זמנים ציבורי צפוף, לאחר שבילתה יותר משנה בהסגר עצמי בטירת וינדזור בעקבות הקורונה.

"הוד מלכותה במצב רוח טוב והיא מאוכזבת מכך שהיא לא תוכל לבקר בצפון אירלנד", אמרו בארמון, והוסיפו כי היא "מצפה לביקור בעתיד" היא נסעה לשם בפעם האחרונה ב-2016.

ארמון בקינגהאם בריטניה המלכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד