י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החוק שימנע את שובו

אהוד אולמרט: "היועמ"ש עשה הנחות לנתניהו"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייחס ל'חוק נתניהו' שיאסור על אדם עם כתב אישום להרכיב ממשלה, ואמר שהטענות כלפיו הם פופוליסטיות וכי היועץ המשפטי לממשלה עשה הנחות לנתניהו: "יותר מאי פעם"

אהוד אולמרט: "היועמ"ש עשה הנחות לנתניהו"
אהוד אולמרט/בנימין נתניהו צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

שר המשפטים גדעון סער הניח השבוע את תזכיר החוק שיימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, חוק שכונה 'חוק נתניהו', ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הודף את הביקורת מצד 'הליכוד' ורבים במחנה הימין ובראיון הבוקר (שישי) לרדיו 103FM טען שהיועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט עשה הכי הרבה הנחות לבנימין נתניהו.

בתחילה, התייחס אולמרט לטענות על כך שרבים מהציבור רוצים את נתניהו על אף כתב האישום, "אין אצלנו בחירות אישיות ולכן עם כל הכבוד למועמד זה לא בהכרח הוכחה שהמועמד עצמו זוכה לתמיכה אישית מסיבית. היועמ"ש עשה הנחות לנתניהו יותר מאי פעם".

עוד אמר העבריין המורשע ראש הממשלה לשעבר, "יש פה מערכת מאוד גדולה ומורכבת של עשרות פרקליטים שדנים בסוגיה. אם בסוף התהליך, היועמ"ש מחליט להעמיד אדם בדין, הוא לא מכהן באותה עת ולכן לטענות הפופוליסטיות אין שום שחר".

"במקרה הזה השקלול הנכון בין האינטרסים השונים של הציבור בהחלט מצדיק את המהלך שנוקט גדעון סער. אם זה היה קיים לפני 3 שנים מדינת ישראל הייתה במקום אחר לחלוטין מבחינת ניקיון התהליכים הציבוריים והאיזון הפנימי שאנחנו כל כך שואפים אליו וזקוקים לו", הדגיש אולמרט.

אהוד אולמרט בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד