י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השכן משחזר את רגעי האימה

הרצח המזעזע בבית שמש: "הבת צעקה - הוא דוקר אותה" | תיעוד

"אשתי שמעה צעקות חזקות מהבית. הבת צעקה: 'הוא דוקר אותה, הוא דוקר אותה'", כך שיחזר היום שכן המתגורר בסמיכות לבית המשפחה בבית שמש | בבית משפט השלום בירושלים הוארך בשעה האחרונה מעצרו של הבן החשוד ברצח אמו בעשרה ימים | הותירה 9 יתומים

הרצח המזעזע בבית שמש: "הבת צעקה - הוא דוקר אותה" | תיעוד
זירת הרצח בבית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

במשטרה ממשיכים לחקור את הרצח המזעזע שהתרחש הבוקר (שישי) בבית שמש. בנה של המנוחה החשוד ברצח, נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה. בבית משפט השלום בירושלים נערך בשעה האחרונה הדיון בעניינו, שם הוארך מעצרו בעשרה ימים, לבקשת המשטרה. בית המשפט קבע כי הבן יישלח לבדיקה פסיכיאטרית.

אדם המתגורר בשכנות למשפחה שבה אירעה הטרגדיה, שיחזר מוקדם יותר את הדקות שבמהלכן דקר הבן, ככל הנראה מעורער בנפשו, את אמו - אם לתשעה.

"אנחנו גרים במקביל אליהם ממש, חלון מול חלון", סיפר השכן ל'כאן חדשות'. לדבריו, "אשתי שמעה צעקות חזקות מהבית. הבת צעקה: 'הוא דוקר אותה, הוא דוקר אותה'. היא התקשרה אליי מייד, הייתי ממש קרוב, הגעתי לכניסה לחניה. הגעתי ישר לחניה לבדוק אם הגיעו כבר כוחות".

הוא המשיך לתאר כי כאשר הוא הגיע בסמיכות לבית המשפחה, ברגעים שלאחר האירוע, הוא הבחין כי הכוחות טרם הגיעו. "מייד הוצאתי פלאפון ואמרתי לעוד מישהו להתקשר למשטרה. תוך חמש דקות הם היו כאן".

השכן סיפר כי הבן נהג להגיע לביתו ולבקש סיגריות. "הבחור עצמו היה אצלי אתמול בבית", אמר. "הבאתי לו קופסת סיגריות אך ביקשתי ממנו אם הוא יכול לקנות במקום אחר. כי הוא היה בא אליי כל כמה ימים".

כפי שדווח מוקדם יותר, אישה חרדית כבת חמישים, אם לתשעה, נפצעה הבוקר באורח אנוש כתוצאה מדקירות בעיר בית שמש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

הרצח המזעזע, לפי החשד, התרחש ברחוב הרב ישראל גרוסמן סמוך לשעה 09:40. כוחות משטרה גדולים הכוללים חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האסון. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה-50 לחייה.

רצח מחריד בן רצח את אמו בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד