י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשבת ברוסיה

ראש הממשלה שיתף: השיעור באמונה שלמד מאברהם אבינו

ראש הממשלה שעל פי התכנון המוקדם אמור היה לשוב ארצה לפני שבת, נאלץ להישאר בסוצ'י עקב התארכות הפגישה עם נשיא רוסיה. את השבת עשה בקהילת חב"ד בעיר ונשא דברים לאחר קידוש ברוח פרשת השבוע | וגם השיחה הטלפונית עם פוטין בצאת השבת

ראש הממשלה שיתף: השיעור באמונה שלמד מאברהם אבינו
נפתלי בנט צילום: Emil Salman/POOL

ראש הממשלה נפתלי בנט שנאלץ לשהות בשבת ברוסיה, עשה את הסעודות והתפילות, לצד הרב שלום לאזר, רב העיר סוצ'י, שנערך לשם כך מבעוד מועד עם אוכל כשר, ספר תורה וסידורים ששימשו את פמליית המשלחת הישראלית בשבת.

על פי הלו"ז שתוכנן, ראש הממשלה היה אמור לשוב לישראל קודם כניסת השבת, אלא שפגישת בנט ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין התארכה משעתיים לחמש שעות וראש הממשלה נאלץ להישאר ברוסיה יחד עם המשלחת בשבת.

ראש הממשלה ערך יחד עם חברי המשלחת סעודת שבת, כשלאחר התפילה והקידוש שיתף ראש הממשלה על הפגישה עם פוטין ונשא דברי תורה על פרשת השבוע, ועל חשיבות האמונה השלימה מאברהם אבינו.

"מה שאני לומד מאברהם אבינו ועקידת יצחק, שאמונה וביטחון זו לא פוליסת ביטוח עם הקב"ה, שתמיד הכל מובן", אמר בנט, "אלא כשמישהו מאמין, ייתכן שיהיו קשיים, יהיו נפילות, אך אמונה בהשם היא לעשות הכל, את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות, ולהאמין שהשאר בידיו והוא כבר ייסדר הכל בדיוק כפי שצריך להיות".

עם צאת השבת עדכנו ממשרד ראש הממשלה כי ראש הממשלה בנט שוחח פעם נוספת עם נשיא פוטין בשיחת טלפון, שבה בין הייתר, פוטין הזמין את ראש הממשלה ואת רעייתו הגברת גילת לביקור בעיר סנט פטרסבורג.

"בשיחתם", מסרו מלשכת ראש הממשלה, "התעניין הנשיא פוטין בשלומו של רה"מ בנט לאחר סוף השבוע בסוצ'י והודה לו על פגישתם הטובה והמעמיקה אתמול. ראש הממשלה הודה לנשיא על האירוח החם ועל פגישתם המועילה, שתסייע לחיזוק הקשר בין המדינות".

עוד נמסר כי הנשיא פוטין הזמין את ראש הממשלה ואת רעייתו לביקור בעיר סנט פטרסבורג. רה"מ נענה להזמנה והשיב, כי ישמח להגיע לביקור המשך.

אברהם אבינו נפתלי בנט ולדימיר פוטין רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד