י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נרצחה בפחדנות"

בפריז חנכו סמטה על שמה של ניצולת שואה שנרצחה לפני כ-3 שנים

ראש העיר פריז אן הידלגו, חנכה סמטה בעיר, על שמה של יהודייה, ניצולת שואה, שנרצחה בביתה ב-23 במרץ 2018 | ראש העיר הודיעה ​​כי היא רוצה זיכרון על שמה של הקורבן משנת 2018 "קורבן של שנאה אנטישמית בגיל 85"

בפריז חנכו סמטה על שמה של ניצולת שואה שנרצחה לפני כ-3 שנים
הסמטה ע"ש מיריי קנול צילום: עיריית פריז

ראש עיריית פריז אן הידלגו חנכה סמטה בבירה על שמה של מיריי קנול, יהודייה שנרצחה בביתה ב-23 במרץ 2018. הסמטה ממוקמת בשדרות מנילמונטנט ברובע ה-11. על שלט ההנצחה נכתב. "עונתה ונרצחה בפחדנות בגלל שנולדה כיהודייה, קורבן של שנאה אנטישמית בגיל 85".

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' במרץ 2018. מיריי קנול קשישה יהודייה נדקרה למוות ונשרפה לאחר שביתה הוצת. למקום הוזעקו כוחות כיבוי והצלה, הכוחות מצאו אותה כשהיא ללא רוח חיים לאחר שנדקרה באכזריות. על גופת האשה נמצאו 11 דקירות לאחר ניתוח שבוצע בה.

בהודעה שפירסם ארגון BNVCA, (ארגון הגג של יהודי צרפת למלחמה באנטישמיות) נכתב כי "הגברת מיריי קנול. נדקרה למוות ונשרפה לאחר מכן, הנרצחת התלוננה לרשויות לפני תקופה כי שכן שלה איים לשרוף אותה, האשה הייתה ניצולת שואה".

אתרי חדשות נוספים דיווחו כי הנרצחת התלוננה כמה פעמים בחודשים האחרונים נגד השכן שנעצר, היא סיפרה לשוטרים כי הוא מאיים לרצוח ולשרוף אותה, בנוסף דווח כי החשוד היה צועק לעברה בכל הזדמנות קריאות אנטישמיות, כמו "יהודייה מלוכלכת", והמשטרה לא עשתה דבר.

ניצולת שואה קריאת שם רחוב פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד