ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"יהודים מלוכלכים החוצה"

אנטישמיות מטרידה: עשרות מודעות על דלתות משפחות יהודיות

"יהודים מלוכלכים החוצה", כך נכתב על שלט מחוץ לבתים של משפחות יהודיות תושבי פריז, התקריות התרחשו בסיין-סנט-דניס שבצפון-מזרח הבירה הצרפתית פריז

אנטישמיות מטרידה: עשרות מודעות על דלתות משפחות יהודיות
פתיחת דלת צילום: pexels

על פי הלשכה הלאומית נגד אנטישמיות (BNCVA), ארגון היושב בפריז המסייע לקורבנות התקפות אנטישמיות' ביום רביעי האחרון קיבלו שתי משפחות יהודיות המתגוררות אחת ליד השנייה באותו בניין דירות, בסיין-סנט-דניס שבצפון-מזרח הבירה. פתקים בכתב יד שהודבקו לדלתות הכניסה שלהן הנושאות את המסר, באותיות שחורות גדולות, "יהודים מלוכלכים החוצה".

בהצהרה של ארגון BNCVA נאמר כי הארגון קורא למשטרה המקומית "לעצור את העבריינים האנטישמיים שרוצים לגרש את אזרחי צרפת היהודים".

בהודעה נאמר, כי תושבים יהודים רבים מהאזור, עזבו את האזור בשנים האחרונות. "הם קורבנות פיגועי שריפה של בתי כנסת ובתי ספר יהודיים, של התקפות על יהודים באצטדיונים או ברחוב, בבתי ספר ובאוניברסיטאות, לעתים קרובות בערים עם הנהגה שמאלנית או קומוניסטית התומכת באופן גלוי בחרם על ישראל, או אפילו מחבלים איסלאמיסטים".

האירועים ביום רביעי הגיעו בעקבות דיווחים על יותר מחמישים בתים באזור רומאנוויל בסיין-סנט-דניס שקיבלו דואר שנאה אנטישמי גס.

חבילות המכילות קטעי עיתון עם מאמרים אנטישמיים בכתב יד הושארו בתיבות הדואר של התושבים. הסיסמאות שנכתבו בשחור כללו "סחיטה יהודית מאז 1945", ו"כוח יהודי איום עולמי" ו"כסף הולך ליהודים".

אנטישמיות בפריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד