י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"ממשלת ימינה לא סופרת אותנו"

השר הודיע על שיווק דירות בהתנחלויות; במרצ זועמים

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לשיווק של אלף יחידות דיור ביהודה ושומרון, זאת לאחר הנחייתו של שר הבינוי והשיכון זאב אלקין מ'תקווה חדשה' - שהוציא על כך הודעה בתקשורת: "דבר הכרחי וחשוב מאוד בחזון המפעל הציוני" | חבר הכנסת מוסי רז ממפלגת 'מרצ' זעם: "10 מעלות ימינה"

השר הודיע על שיווק דירות בהתנחלויות; במרצ זועמים
מוסי רז צילום: פלאש 90

העימות בקואליציה נמשך: השר זאב אלקין פרסם היום (ראשון) על דבר המכרז לאלף יחידות דיור ברחבי ההתנחלויות. במפלגת 'מרצ' זעמו על כך ותקפו את הממשלה.

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לשיווק ל-1,355 יחידות דיור ביהודה ושומרון, זאת לאחר הנחייתו של אלקין, המכהן כשר הבינוי והשיכון מטעם מפלגת 'תקווה חדשה'. "כפי שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים", מסר.

"חיזוק והרחבת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון הינו דבר הכרחי וחשוב מאוד בחזון המפעל הציוני", אלקין אמר וציין: "אחרי תקופה ארוכה של קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, אני מברך על שיווקם של כ-1,000 יחידות דיור. אמשיך ואחזק את ההתיישבות היהודית ביו"ש".

חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ', שחבריב מקפידים להראות לאחרונה את אי-שביעות רצונם מפעולות של הממשלה, תקף את ההחלטה: "אלקין הודיע על שיווק של יותר מ-1300 יחידות דיור בהתנחלויות בשטחים הכבושים".

"ממשלת ימינה לא סופרת את מרצ - 10 מעלות ימינה מהממשלה הקודמת, הבנייה בהתנחלויות שמחוץ לישראל פוגעת בישראל", צייץ הח"כ.

מרצ התנחלויות מינהל מקרקעי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד