י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הארגון העביר למשטרה

התקיפה האכזרית באומן: אחד החשודים נעצר • צפו

ארגון 'שמירה אוקראינה' עצר והעביר למשטרה המקומית את אחד מהחשודים שתקפו ושדדו באלימות קשה צעיר חרדי סמוך לציון רבי נחמן באומן במוצ"ש האחרונה

התקיפה האכזרית באומן: אחד החשודים נעצר • צפו
הקורבן מימין והתוקף צילום: באדיבות המצלם

אתמול (ראשון) נעצר צעיר אוקראיני אלים החשוד כי יחד עם צעיר נוסף שדדו צעיר חרדי שצעד בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב באומן. המשטרה המקומית מחפשת כעת אחר התוקף השני שנמלט מהמקום מיד לאחר התקיפה.

במוצאי שבת האחרונה נשדד יהודי חרדי באומן על ידי שני שודדים שתקפו אותו באגרופים בפניו. הם לקחו ממנו את הטלפון הנייד וכן את המשקפיים שלו. הקורבן קיבל טיפול רפואי והגיש תלונה במשטרה. אתמול כאמור, אחד מהם נעצר, והמשטרה מקווה לעצור את השני במהירות.

ארגון 'שמירה אוקראינה' עצר את התוקף והעבירו למשטרה, שלומי אלישע יו"ר הארגון אמר ל'בחדרי חרדים', "אנו שמחים שהמשטרה המקומית פעלה ופועלת באינטנסיביות לאתר את החשודים המעורבים בפרשה, אחד החשודים המרכזיים נעצר".

שלומי אלישע מספר כי עסקנים מקומיים דאגו לצעיר החרדי שנשאר בלי משקפיים לאחר שאלו נופצו, כולל פלאפון חדש שהמשטרה לא מצאה לאחר חיפוש אצל הצעיר האוקראיני. הצעיר שהותקף הגיע לזהות את התוקף לאחר שנעצר, ולאחר שאישר שהאיש שנעצר הוא אכן התוקף, החשוד נלקח למעצר.

הצעיר החרדי שהותקף קשות סיפר מוצאי שבת ל'בחדרי חרדים' על שאירע, "הייתי בחנות ליד רחוב פושקינה, קניתי איזה ירק, ויצאתי לכיוון הציון, קצת חשוך שם והייתי שקוע בפלאפון, פתאום אני מתחיל לקבל מכות. נפלתי על הרצפה וכמה גויים פוצצו אותי בבעיטות, הם לקחו לי את הפלאפון ושאלו אם יש לי כסף, אמרתי להם שאין לי כסף, אז הם לקחו את הפלאפון וברחו".

עוד הוא משחזר ל'בחדרי חרדים' את רגעי האימה: "התחלתי לצרוח ורצתי לתוך הכביש כי שם היה יותר אור, נשברו לי המשקפיים, רצתי לכיוון הלא נכון כי פשוט לא ראיתי טוב, אחר כך רצתי לכיוון הנכון".

אומן אוקראינה תקיפה שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד