י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
10,000 משניות לזכות ראש העיר

תיעוד מרגש: החיידר הירושלמי הגדול העניק צ'ק לראש העיר

תלמוד תורה "קהילת קמניץ" בשכונת נווה יעקב - החיידר הגדול בירושלים המונה למעלה מ-1450 תלמידים כ"י, ערכו ביום ראשון סיור מקצועי לבכירי עיריית ירושלים, עם ראש העיר משה ליאון ובהשתתפות רבני השכונה הג"ר צבי ובר והג"ר ישראל זילברמן, כשבמהלך האירוע, הוענק לראש העיר צ'ק שמן מהנהלת התלמוד תורה. צפו בתיעוד

תיעוד מרגש: החיידר הירושלמי הגדול העניק צ'ק לראש העיר
ראש העיר ליאון בסיור בתלמוד תורה "קהילת קמניץ" צילום: אלי קובין

תלמוד תורה "קהילת קמניץ", המנוהל על ידי הרב מאיר נוסבוים והרב גדעון לוריא, סובל בשנים האחרונות ממצוקת מקום קשה, בשל שמו הטוב של הת"ת אשר רבים מתדפקים על דלתותיו והמקום נעשה צר מלהכיל את כל הפונים, בשל כך ראש העיר החליט לעשות סיור במקום ולבחון מקרוב את המצוקה.

ראש העיר ליאון, הגיע לסיור יחד עם הצוות המקצועי בעיריית ירושלים, וכן עם הפוליטיקאים החרדיים, נציגי דגל התורה וש"ס בעיריית ירושלים.

במהלך האירוע, התרחש אירוע מרגש, כאשר המנהל הרוחני הרב נוסבוים חשף את המתנה לראש העיר ואמר "רצינו להעניק לך משהו שיוכל לשמח אותך חשבנו מה יותר מתאים מלימוד תורה כדי לשמח את ראש העיר הידוע כמוקיר תורה גדול", אמר המנהל וחשף את הצ'ק יצוין, כי בצ'ק נרשם, כי התלמוד תורה מעניק לימוד של 10,000 משניות שילמדו על ילדי החיידר לזכות ראש העיר.

ראש העיר אשר נוכח לראות בעיניו את התלמידים מצטופפים בחדרי הלימוד ואת מגרשי המשחק העמוסים, הבטיח לעמוד לימין הת"ת בבניית בנין רחב ידיים ואף הודיע על הקמת וועדה אשר תלווה את כל הצעדים הנדרשים לקדם את הבנייה ככל שניתן ללא עיכובים.

קמניץ נווה יעקב משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד