ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בצל המתיחות

גורם צבאי בכיר: "ההתקפה על איראן - בראש סדר העדיפויות"

גורם צבא ישראלי בכיר אומר כי "תקיפה נגד יעדי הגרעין של איראן נמצאת בראש סדר העדיפויות", הדברים הללו מגיעים בזמן מתוח מאד שכולל הצהרות לוחמניות מצד שני הצדדים

גורם צבאי בכיר: "ההתקפה על איראן - בראש סדר העדיפויות"
מטוסי קרב בטייסת 109 צילום: דובר צה"ל

גורם צבאי ישראלי בכיר אמר את הדברים ביום שני לכתב של ערוץ 'איראן אינטרנשיונל' בתל אביב, כי תקיפת איראן היא כעת בראש סדר העדיפויות של חיל האוויר הישראלי.

בשבוע שעבר דווח על תקציב של 1.5 מיליארד דולר שמיועד להתקפה על מתקני הגרעין של איראן עם מטוסי קרב, מפציצים ומל"טים לאיסוף מודיעין, כמו גם אמצעי לחימה מיוחדים שיכולים לחדור לאתרים התת-קרקעיים של איראן.

"החבלות הצבאיות של ישראל באיראן יימשכו, אבל המשטר לא יעז לפתוח במתקפה צבאית נגד איראן", כך אמר פרשן יחסי החוץ חסן לסג'רדי לאתר החדשות האיראני Rouydad. האיומים האחרונים של ישראל נבעו מהבעת הנכונות של איראן לחזור להסכם הגרעין, אמר לסג'רדי.

איראן לא נשארת בשקט לאור הדיווחים הללו, לפני שלושה ימים שלח מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמחאני, מסר מאיים לכיוון ישראל בטוויטר וצייץ: "במקום להקצות 1.5 מיליארד דולר למאבק באיראן, המשטר הציוני צריך להתמקד בלהקצות מיליארדי דולרים לתיקון הנזק שיגרם מתגובתה של איראן". הוא צייץ בטוויטר בנפרד באנגלית, עברית וערבית.

חשוב לזכור כי לאיראן יש טילים בליסטיים המסוגלים להגיע לכל מקום בישראל, וכן לבעלי בריתם חיזבאללה טילים המכסים את רוב המדינה, ולקבוצות טרור פלסטיניות בעזה שמחזיקות ארסנל נשק אדיר.

איראן התקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד