ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
'גזרת המעונות'

נשות האברכים מחריפות את המאבק: "מעון ראש הממשלה"

מעל לשבועיים לפני ביטול סבסוד מעונות היום לילדי האברכים, נשותיהם מתכוונות להרחיב את המאבק | פורום הנשים מהציונות הדתית מתכננות למחות בשבוע הבא מול הכנסת - יחד עם ילדיהן: "נקרא לפוליטיקאים לבוא ולהסתכל לילדים בעיניים"

נשות האברכים מחריפות את המאבק: "מעון ראש הממשלה"
חתונה בחצר ישיבת מרכז הרב צילום: צילומסך

לאחר שעד כה טרם הצליחו להגיע לפריצת דרך במגעים ובשיחות עם הפוליטיקאים, נשות האברכים מתכוונות להחריף את מחאתם על ביטול סבסוד מעונות היום לילדיהן.

איגוד הפורום של נשות האברכים מהמגזר הדתי-לאומי מתכננות למחות ביום שני הקרוב מול משכן הכנסת, במחאה שתיקרא "מעון ראש הממשלה". הן קוראות לשאר נשות האברכים להגיע גם כן, יחד עם ילדיהן.

"אנו מתקרבות אל הישורת האחרונה בניסיון לשנות את ההחלטה המפלה והמבישה לבטל את סבסוד המעונות לאברכים", כתבו במכתב לנשות אברכים נוספות. "כפורום, ששם לעצמו למטרה להעצים את הגבורה והגיבורות שמאחורי העשייה בעולם התורה, אנו רואות בכך הישג בפני עצמו".

הן פירטו על מחאתם: "הפגנת אימהות וילדים חייכנית אך נחושה, מכבדת אך תקיפה. נקרא לנבחרי הציבור ולממשלת ישראל לבטל מיידית את ההחלטה המפלה שבאה לפגוע בלומדי התורה על חשבוננו, הנשים, הילדים ומשפחות הלומדים.

"בואו בהמוניכם, עם הילדים החמודים שנותרו ללא מעון; עם לולים, מחצלות, צעצועים ועגלות. נקרא לפוליטיקאים לבוא ולהסתכל לילדים בעיניים, ונבהיר להם: פוליטיקה לא עושים – על גב של ילדים!", קראו.

הציונות הדתית מעונות יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד