י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אני חטאתי"

יו"ר הכנסת: מתחייב לגנות את עופר כסיף

לאחר שח"כ עופר כסיף כינה אמש במליאת הכנסת קצין בצה"ל "קלגס" ואת חיילי צה"ל "כובשים במדים", יו"ר הכנסת מיקי לוי סירב לגנות - אך היום הוא חוזר בו: "אני חטאתי" | בן-גביר: "אין שום היתר וזכות לכנות את חיילי צה"ל קלגסים"

יו"ר הכנסת: מתחייב לגנות את עופר כסיף
מיקי לוי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"חטאתי": יו"ר הכנסת מיקי לוי התחייב היום (שלישי) לגנות את חבר הכנסת עופר כסיף, לאחר שהאחרון כינה את חיילי צה"ל "כובשים" ואת קצין הכנסת "קלגס".

אמש, כינה הח"כ מ'הרשימה המשותפת' קצין בצה"ל בשם "קלגס" ואת חיילי צה"ל "כובשים במדים", אך למרות הדברים הקשים, ולמרות מחאותיה של ח"כ אורית סטרוק סירב יו"ר הכנסת, מיקי לוי, לגנותו והתייחס באדישות לדברים.

בשל כך, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פתח בנאומו במליאה בגינוי חריף נגד עופר כסיף על דבריו המבישים במליאה נגד קצין צה"ל. יו"ר הכנסת מיקי לוי שסבר בתחילה שלא מדובר בקצין השיב לח"כ בן גביר: "זה קצין? חשבתי שזה אותו אחד שהפריע למעצרים". בן גביר חזר והדגיש כי מדובר בקצין. יו"ר הכנסת בתשובה: "אני חטאתי".

בן גביר השיב ליו"ר הכנסת כי הוא מכיר את מסירותו בתקופת הפיגועים בירושלים ומצפה ממנו לגנות את כסיף על דבריו. יו"ר הכנסת הצהיר כי הוא לוקח על עצמו להעיר לח"כ כסיף מעל הדוכן והודיע: "לא צריך ואסור לכנות את חיילי וקציני צה"ל בשמות גנאי, הם בקונצנזוס, צריך לשים דעות פוליטיות בצד , הייתה כאן אי הבנה שלי, זה לא ראוי".

"אני מאמין שאם יו"ר הכנסת היה יודע שמדובר בקצין, הוא היה מוריד את ח"כ כסיף מהדוכן. אין שום היתר וזכות לכנות את חיילי צה"ל קלגסים כאן בכנסת ישראל", מסר בן-גביר.

מיקי לוי עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד