י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
25,000 פקטים

הוצהר על כלי זכוכית: 450 ארגזי סיגריות נתפסו במכולה

תושב שכם נעצר בחשד להברחת עשרות אלפי סיגריות במסווה של יבוא כלי זכוכית | לפי החשד נגדו, הוא הצהיר כי כי במכולה ישנם כלי זכוכית, אך בבדיקה בבית מכס אשדוד התגלו בה כ-25,000 פקטים של סיגריות

הוצהר על כלי זכוכית: 450 ארגזי סיגריות נתפסו במכולה
הסיגריות שנתפסו צילום: רשות המסים

כ-450 ארגזי סיגריות נחשפו בבית מכס אשדוד, במכולה עליה הוצהר כי מכילה כלי זכוכית. יבואן המכולה, נאדר עבד אלהאדי, תושב שכם, הובא אתמול (שני) בפני בית משפט השלום באשקלון בחשד להצהרה כוזבת במטרה להתחמק מתשלום המס בגין הסיגריות. כבוד השופט אור אדם שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.


צילום: רשות המיסים

על פי בקשת המעצר, אלהאדי הגיש למכס אשדוד רשימון יבוא על שמו בגין יבוא 2 מכולות המכילות כוסות וקערות מזכוכית. כאשר הגיעו המכולות לבית מכס אשדוד הן הופנו לשיקוף, שם נמצא כי מכולה אחת אכן הכילה כלי זכוכית, ואילו המכולה השנייה הכילה כ-450 ארגזים של סיגריות מסוג אלגנס ומנצ'סטר.

סה"כ נמצאו במכולה כ-25,000 פקטים של סיגריות. בעקבות כך, נפתחה חקירה משותפת של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים בשיתוף מכס אשדוד במסגרתה נחקר החשוד.

השופט אור אדם מבית משפט השלום באשקלון‏ שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם: הפקדת מזומן בסך 50,000 ₪, התחייבות עצמית בסך 200,000 ₪ ערבות צד ג' על סך 200,000 ₪ וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

 

 

הברחת סיגריות מכס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד