ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בתגובה לטענות גפני

משרד המשפטים ל'בחדרי': תקציב הרפורמים ייבדק במישור המשפטי

בתגובתה לטענותיו של ח"כ משה גפני על אפליה בחלוקת התקציבים בין החרדים לרפורמים, במשרד המשפטים אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הנושא ייבדק קודם יישום התקציב | "כפי שמצוין במפורש בהחלטות הממשלה, תקציבים שהוקצו בהסכמים לא ייושמו עד להשלמת הבדיקות"

משרד המשפטים ל'בחדרי': תקציב הרפורמים ייבדק במישור המשפטי
משה גפני נואם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי שהממשלה אישרה תקציב על סך 40 מיליון שקל לרפורמים, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כעת משרד המשפטים אומר ל'בחדרי חרדים' במענה לטענות של חבר הכנסת משה גפני כי העברת התקציב תיבדק.

כזכור, חבר הכנסת משה גפני תקף את הייעוץ המשפטי לממשלה, שהאשים את היועמ"ש מנדלבליט והמשנים רז נזרי ומאיר לוין חובשי הכיפות הסרוגות בכך שהם "נאלמים דום" וטען לאפליה בעוד תקציבים לחרדים נבדקו, הפעם עבור הרפורמים זה עובר בקלות.

גפני נגד הייעוץ המשפטי: "פתאום חובשי הכיפות נאלמים דום"

אתמול (שני) בנאום במליאה אמר גפני: "אנחנו כשביקשנו 2 מיליון שקל מסכנים קראו לנו 'סחטנים', 'תלכו לצבא'. ופתאום פה מעבירים 40 מיליון שקל לקבוצה של רפורמים שזה יוצא בערך מיליון שקל לכל רפורמי, ועוד כספים קואליציוניים של 2 מיליארד(!) שקל, ופתאום שקט. דממה".

במשרד המשפטים משיבים לטענות גפני ואומרים ל'בחדרי חרדים' כי יבדקו את הנושא קודם יישום התקציב. "יישום הסכמים פוליטיים בעלי משמעות תקציבית כפוף להנחיית היועץ המשפטי לממשלה 1.1801 ולכל דין אחר. ככל שיידרש יישום למטרות שנזכרו בפנייה, הרי שהוא ייבדק במישור המשפטי ובהתאם להוראות ההנחיה", נמסר. הם הוסיפו כי "כפי שמצוין במפורש בהחלטות הממשלה שהתקבלו בנושא, תקציבים שהוקצו בהסכמים כאמור לא ייושמו עד להשלמת הבדיקות האמורות".

מארגון ליב"ה נמסר: "אנחנו נלחם בכל הכלים המשפטיים והאמצעים שיש ברשותנו בכדי למנוע את הפעילות של ארגוני הרפורמים שכל מטרתם היא לפגוע בזהות היהודית של המדינה".

משרד המשפטים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד